Pazar, Nisan 29

Nefes



- 1 haftada stresten eridim, 20 dakikada rahatladım.

- İlk 2 dakikada 3 şut çekince bu maç da geçen haftaya benzeyecek sandım.

- Selçuk ile ilgili düşüncelerim artık değişebilir.

- Ama Necati 4 gol atsa da aynı.

- Eboue müthişti. Ama yine de önünde sıkıntı var. Kafası her maç bu kadar rahat olmaz, rahat olursa sıkıntı olur.

- Tolga'nın 45 dakikada 4 gol yediği maç, ilk lig maçı; Ali Sami Yen

- İstanbul'daki maç banko puan kaybı, Fenerbahçe tarafı Trabzon'u pompalıyor, "satılmış maç" muhabbetleriyle. 

- Serkan Balcı'nın boşta kalan her topu kapması.

- En son bir deplasmanda ilk yarıda 3 gol attığımız maç, 2008'deki Ankaragücü maçı. Ne kadar zor maç olduğunu, ne zor şartlarda gidildiği hatırlanır.

- Engin ve Emre Çolak sezon sonunda konuşalım.

- Aydın > Emre

- Olcan'ın aldığı penaltıyı biz kazansaydık.. Eyvah, eyvah...

- Colman 19 gol atmış, 6 tanesi bize.

- Hakan Balta son haftalarda iyi, Allah bozmasın.

- Adrian nasıl adam hala çözemedim? Golü yok.

- Kulübe adamı Ceyhun

- Fazla da yazmak istemiyorum, 1 hafta daha nefes tutalım.

Hiç yorum yok: