Salı, Nisan 3

Galatasaray 92-81 Beşiktaş




Salonun önüne geldiğimde rahatlıyorum. Bazen maça gelememe ihtimallerim oluyor. O yüzden maç öncesinden kestiremiyorum salona gelip gelemeyeceğimi. Uzun koşturmalı süreçlerden sonra kendimi İpekçi'nin avlusunda bulunca huzur dolu oluyorum.

Artık maç saatleri gündüze denk geliyor. Daha doğrusu gündüz saatlerinde, hava güneşliyken, güneş batarken salon yolunda oluyoruz. Ne güzel. Yakında kısa kolllularla da maça gideceğiz. Maçı izlediğimiz yerin kapalı alan olması hoş değil aslında ya neyse. Seviyorum İpekçi'yi.

Seviyorum İpekçi'ye geleni, İpekçi'de oynayanı. İnsanların ayağı iyice alıştı. İnsanlar bu takım için gelmeye başladı. Pazartesi günü normal sezon maçına kim gelirdi eskiden? Derbi mi? Geçen sene Beşiktaş ile oynanan play-off maçında bu kadar insan yoktu.

Artık keyif olmaya başladı. Herhalde son zamanlardaki en rahat maçımızdı. Şutlar beklediğimizden daha yüzdeliydi. Savunma güzeldi. Ship'i özlerken, Göksenin'i ararken sahada Nihat'ı gördük. Ben önce kim olduğunu anlayamadım. Maça da garip başladı. Takımı hiç bilmiyor tamam ama kendisini de bilmiyor gibiydi. Sonradan toparladı. Maçın en skoreri oldu. Takıma alışınca ne olacak? Müthiş olacak.

Mehmet Yağmur yine bir Galatasaray maçında azdı. Cevher de yine bir Galatasaray-Beşiktaş maçında azdı. Neyse ki bu sefer forması sarı-kırmızıydı.

Yalnız sahadaki takıma pek alışamadım. Tutku, Andriç, Furkan kenarda. Cevher ile Dedo baya süre aldı. Bu arada Shumpert abim, topu 6 kere eline aldı herhalde, üçünü dışarıdan, ikisini içeriden soktu birinde de müthiş bir asist yaptı.

Dışarıdan 27'de 17 atmışız. Beşiktaş da 25'te 13. Aslında onlar da fena atmıyor ama biz öyle yüzdeli oynadık ki Beşiktaş'ın iyi yüzdesi eridi. Galatasaray yüzde 54 ikilik atmış, yüzde 62 üçlük. Beşiktaş yüzde 50 ikilik atmış, yüzde 52 üçlük. İki takımın da dış atışları daha iyi. Gerçekten ilginç bir maç.

Maçı uzun uzun yazayım diyorum. Hakediyor çünkü. Güzel maç oldu. Ama bir yandan da bende kalsın diyorum. Gelenler anlar. Nispet gibi olacak ama olsun. Burada olmayı seviyorum. Antalya maçında "bu takımın yenilgisi de güzel" demiştik. Beşiktaş maçında derbi galibiyeti de gördük. En son geçen sene play-off'ta yaşamıştık derbi galibiyeti. Şimdiden play-off heycanı sardı. Güneşli havalarda, kısa kollularla...

Hiç yorum yok: