Pazar, Kasım 11

Radio Days



Woody Allen'ın Vizontele'si.

1987 yapımlı bir filmi 2000'lerde çekilmiş bir Türk filmine benzetmek de bize mahsus. Bu tarz senaryoya sahip filmler severim. Zamanın önemli olaylarını gündelik hayata yansımış halde sunulması çok keyiflidir. Mesela "Oğlum Adam Olacak" vardı bizde. Güzeldi.

Fakat Woody Allen... Yani söylemeye korkuyorum ama sevemiyorum. Isınamıyorum. Yoruluyorum. Sıkılıyorum. Uyuyorum. Woody Allen, Oscar'a aday oluyor ama. Diyecek laf yok haliyle. 

Belki, 1930'ların sonunu 40'ları, o dönemin Amerikası'nı daha iyi bilseydim, o toplumdan olsaydım daha çok içime sinerdi. Şimdi New York'lu Woody Allen'a Vizontele'yi izlettirsen, "vay aleykümselam... şey, yani var olsun yoldaşlar" lafını duyunca suratında tebessüm bile oluşmaz.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Paris'te bilmemne diye bir filmi varmış..çok öneriyorlar..izledin mi??

kutay dedi ki...

izlemedim, duydum ama merak bile etmedim... adamın filmlerine karşı mesafelıyım