Perşembe, Kasım 22

Ezeli Rekabette Tatlı Atışmalar



Derbilerin en güzel zamanlarından biri sonrasıdır. Deplasmandan yenilmeden dönen takımı iç sahada karşıladığın maç. Bursaspor, İstanbul'dan 1 puan kapınca, Bursaspor tribünü takıma sevgisini arttırmış. Maçın yıldızlarından biri olan Ferhat Kiraz için özel pankart hazırlamışlar. Zaten, Ferhat'ı 2009'dan beri severek takip ederim. Benim için yeni Burak Yılmaz. Mevki ve tarz olarak farklı olsalar da, Tuncay, Burak ve Ferhat, alt liglerden beri gözüme kestirdiğim çocuklar. İkisini tutturduk, Ferhat'ı da yakın zamanda İstanbul'da, (tabi ki en çok Galatasaray'da) görmek istiyorum.


Bursaspor'un Mersin  İdman Yurdu maçı için de bir not. Bu sene içinde arkadaşlarla çok tartıştık ve ben haksız çıktım. Bursa tribünü bu kadar boş kalıyorsa soruna çare bulmaları lazım. Pazar günü 7'de, güzel bir havada, Beşiktaş maçında güzel bir oyundan sonra o tribün full çekmeliydi, boş kaldı. 3 sene önce kazanılan "Beşinci şampiyon" sıfatı bir yana, çocukkluğumdan beri "en zor deplasman" olan Bursa'yı böyle görmek üzüntü verici.


4 yorum:

Köfteci dedi ki...

Beşiktaş-Bursa maçı ne zamandan beri derbi oldu, ya da oldu da benim mi haberim yok?

kutay dedi ki...

beşiktaş camiası, yeni transferi cisse'ye 16 numaralı formayı giydirmediği gün derbi oldu

Köfteci dedi ki...

'b'ilgilendirmeniz için teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

büyük bursaspor taraftarını eleştirmek sana kalmadı herhalde he evlat bak işine, biz sorunumuzuda kendimiz çözmesini biliriz, birilerinin yazılarına ihtiyacımız yok