Perşembe, Kasım 1

Tek Eksik Yağmur


Böyle maçları seviyorum. Bunu daha önce çok yazdım belki ama tekrar tekrar hatırlatmak lazım. Türkiye Kupası'nın gereksiz maçlarından biri. Elersen başarı değil, elenirsen fiyasko. Sanıldığından daha stresli. Hava genelde soğuk olur, tribün boştur, gelenler kemik tayfadır, daha iyidir, takım gençtir, yedektir, maç hafta içidir, iş yorgunluğu vardır, maça konsantre olmak zor olur.

Sonra o 2.lig takımının golü gelir. İş sıkıntıya girer. Heyecanlı ve keyiflidir. Bir de hava soğuk ve yağmurlu olsa müthiş maç olur. Seneler sonra unutulur, konuşmaz, sadece maçta olan hatırlar.

Beşiktaş kazandı. Zor kazandı. Yedekte bekleyen Fernandes ile Almeida girince kazandılar. Sıkıntılı maçtı. Erkan Kaş iyidi, Batuhan kötüydü, ıslıklandı. Ofspor tribünü dediğiniz Trabzonspor sanırım. Atışmalar oldu, gerginlik oldu. Samet Aybaba maçtan sonra takıma kızdı, maç için "kabus gibiydi" dedi. Ama yine de her şeye rağmen taraftar keyif almıştır. 

Gerçi Beşiktaş taraftarını (tribünde olmayan) anlamak mümkün değil. Sosyal medyada takıma saçma sapan şeyler yazmışlar. Okurken ben utandım. Ben bile neredeyse takımı izlerken "ulan afferin çocuklara" diyeceğim ama Beşiktaşlı memnuniyetsiz. Tabi onlar da haklı, alışmışlar 5 senede en az 3 şampiyonluk kazanmaya. 

Bir takım için en iyi şey kötü duruma düşmesi. Takıma dair kim ne hissediyor ortaya çıkıyor işte. 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

galatasaray kotu duruma dusunce giresunspor'u tutuyordum, bi daha düssün bi daha tutarım.

17

WarBlood dedi ki...

adsız sen hep giresunspor'u tut bence.