Pazar, Aralık 30

Cinsiyetçi




Ben kadın spor sunucusunu çok da ikna edici bulmuyorum. Ben erkek olsam, özellikle futbol yorumunu erkekten dinlemek isterim. Seyirci gözüyle söylüyorum. Kadından futbol yorumu dinlemek beni doyurmaz. Spikerlik ise başka bir iş.. Hazır metin geliyor,o metin seyirciye okunuyor.Ama ben kanal yöneticisi olsam,kadın spor yorumcusu tercih etmem.Çünkü futbolla erkekler daha haşıneşir. Onların egemenlik alanı... Yorumu da onlar yapmalı diye düşünüyorum. İnsanlar bana kızabilir, itirazım yok. yapan yapabilir. Televizyon görsel bir iş ve bu da tercih meselesi... Ama ben kendimi futbolu takip edenlerin yerine koyuyorum, kadından futbol yorumu dinlemek beni doyurmaz

Gülay Afşar (Galatasaray Dergisi Kasım 2012)


Evet, şimdi hepimiz objektif ve tutarlı davranıyoruz. Futbolcu Ümit Özat'a cinsiyetçi diye saldıranlarımız aynı hassasiyeti Ntv'nin sempatik sunucusu Gülay Afşar'a da gerçekleştirsin. Ama bir dakika, Gülay Hanım'a "cinsiyetçi" etiketini yapıştırırsak, çevremizdeki hanımlar ve kantin solcuları bize tavır alabilir. Çok dikkatli olmak lazım.

1 yorum:

- dedi ki...

İyi ki kanal yöneticisi olmamış bu ablamız, o kadar diyeyim.

"Futbol erkek oyunudur" = "Ben mutfakta kadına karışıyor muyum, o da futbola karışmasın" = Geri kafalılık.