Perşembe, Aralık 6

Üzgünüm Ama Yine Attı


Yeni bir unvan daha; yazalım; Şampiyonlar Ligi'nde grup aşamasında en çok gol atan Türk futbolcu...

Siz okumaktan sıkıldınız ama ben yazmaktan sıkılmayacağım sanki. Sigara içen biri olsaydım Burak'ın attığı her golden sonra "başaracağını biliyordum" rahatamasının sigarasını yakardım. 

Burak'ın gol attığı her maçtan sonra, bana selam yollayıp "Kutay olmasa bugünlere gelemezdim" demesini o da olmazsa telefon açıp "abi senin sayende, çok destek oldun"  demesini bekliyorum. 

Yalnız her attığı gol onun hayran sayısını arttırıyor. Ben de artık başka birini bulayım diyorum, Umut falan mesela. Ama olmuyor. Adam gol atınca, sanki onu sokakta keşfeden menajeriymişiz gibi bir huzur kaplıyor. Eşe dosta karşı verdiğim en dişli savaştı, kazandım. Bundan sonra atılan her gol sayesinde İddaa diliye handikapa gidiyyor.

Bu arada biri çıkıp "Burak CL'de ikinci turda gol atamıyor" falan desin de turun kapısını aralayalım. Puf puf...

Bu arada adama Kral demeyin. Kral bir tane



3 yorum:

Adsız dedi ki...

her şey güzel ama puff puff hoş olmamış :(

17

Burak Yılmaz dedi ki...

abi senin sayende, çok destek oldun

selaminko dedi ki...

topu durdurmayı öğrenene kadar benim için iyi futbolcu olamayacak. hala bana güven vermiyor.