Pazar, Aralık 2

Yer 6





Yer 6 adlı programın kendisinden çok oraya katılanları sorgulamak lazım. Bu seney kadar gündeme gelmeyip şimdi hatırlanması ise oldukça ilginç Yine de benimle aynı düşüncede olan bir Fenerbahçeli var, Tribün Dergi'den Tarık1907 nickli bir kullanıcı yazmış, fazla uzatmaya gerek yok;

"Galatasarayli arkadaslarimdan ricam, bu programi umursamamalari.

Yer 6 adli programin produksiyon amaci tamamen belli, yonetimi, kisi kurum isimlerini istemeyen Fenerbahce taraftarinin holigan duygularini harekete gecirerek 'bakin biz Galatasaray'la dalga geciyoruz cok komik di mi ehe ehe ehe' demektir. Yani tamamen biz Fenerbahcelileri uyutmak icin tasarlanmis bir program. Oraya cikanlar kim? Vasiflari ne? Nereden taraftar oluyorlar? Hangisini ne zaman polis tutukladi ? Hangisi deplasmanda ac kaldi ? Hangi statta dayak yediler ? Ama programi ac bak, hepsi taraftar hepsi cefakar. Aralarinda bi geronimo apo'yu taniyorum, o da eskiden beri fenerbahce blog'u yazar. 

Dedigim gibi sevgili Galatasarayli kardeslerim, FBTV ve yayinlarini umursamayin, GSTV ve BJKTV de ayni sekilde, cunku bu medya gucudur, en tehlikeli silahtir, en guclu hipnoz yontemidir, kendi istedikleri seyleri yaptiriyorlar insanlara.

Biz Alex'i havaalaninda ugurlarken babam telefon acmisti bana, adamcagiz FBTV'yi acmis kaptani son kez gorurum umuduyla. Ama FBTV'de ne varmis biliyor musunuz, Revivo'nun golleri. O gunden beri FBTV'yi hic acmadim, padisah gidene kadar da acmayacagim, yemin olsun."


Kaynak: http://www.tribundergi.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=92705&start=90#ixzz2DtPPl9nj

4 yorum:

Adsız dedi ki...

spor kanalı eksikliğinden dolayı 2004'ten 2006 sonlarına kadar fbtv izlemiş bir galatasaraylıyım ben de. içim dışım hooijdonk, kıvanç, feryal pere, dilara gönder falan olmuştu o dönem. hatta bazen kendimden şüpheye düşecek oluyordum. ama işte o anlarda bu yer 6 programı imdada yetişiyordu. bu programı gördükten sonra tekrar eski hislerim canlanıyordu. küfür dağırcığımı geliştiren, fb nefretimi diri tutan en önemli programdı bu. bir o kadar nefret ediyor, ama bir yandan da izlemeden duramıyordum. ta ki 2006 sonlarına kadar. öyle ki gstv ilk test yayınına çıktığında 2-3 ay boyunca sürekli dönen aynı klibi izlemekten bıkmamıştım. ne hasta bekler sabahı, ne taze ölüyü mezar misali... şimdi olsun yine izlerim.

http://www.youtube.com/watch?v=DnLCtOy6HBY

Adsız dedi ki...

yeraltıyı anlamaya çalışıyorum , fanatiktir , kendi takımını koruyodur anlıyorum. Benim en uyuz olduklarım godamanların yaptığı 2b1k mı neydi..Bedri Baykam(CUmhuriyetin altın çocuğu) , CEngiz çandar..Nefret ediyorum tüm spor kanallarından. Bu tamamen "yabancı takımları" ilahlaştıran tipler yüzünden çıktı. "Milan Tv var Barca Tv var biz de kuralım..

Maçlardan sonra otobüslerden canlı yayınlar , milleti germeler , goyduk eğleniyoslar..

bunları izleyen de cahildir , işi gücü yoktur , boş beleştir..kadın programı izlerim daha iyi.. hele bjk tv...nuh nebiden kalma saçma sapan maçlar , youtube'tan indirmişler sanki , eşşek kadar tuğrul yenidoğan arşivi yazıyo..gs tv'de sanat ve müzik programları var. ulan bi kere bi antremana denk gelmedim. Bursa tv yi saymıyorum bile..sabah açşam baliç , akşam açsam baliç...koskoca tarihinde 2-3 maç var sanki

hasan dedi ki...

Usta iyi güzel hoşta fatih terim'e mesin maçı sonrası ceza vermemek doğru mu?

kutay dedi ki...

fatih terim'i eleştirmek için 50 neden bulunur, hatta emre çolak'a küfürü bile tartısılır ama mersin maçı sonrası basın toplantısında olanları o gözle değerlendirmek insafsızlık.. görüntüleri tamamen izleyince ve ardından tartsımaları okuyunca insan üzülüyor, "hoca aslında şöyle yaptı" diyesi bile gelmiyor. çünkü kafada yargı verilmiş zaten, değiştirmek zor