Cumartesi, Ocak 19

Kasımpaşa 2-1 Galatasaray




Özlemişiz... Özlüyoruz

En son deplasman tribününde olduğumda sene 2011'di. İnönü''deydik. Neredeyse 2 sene geçti. Yine İstanbul içi. Ofisten çıktıktan sonra metroyla 3 durak.


Kasımpaşa'nın stadında bu sene çok gittik ama deplasman tribününü hiç görmemiştim. Girişi ve çıkışı oldukça düzenli olmasına rağmen gidişi harbi deplasmandı. Yokuşlar, çamurlar... Akustik ise muhteşem. İyi tribün yapma potansiyelimizi alakasız tezahüratlar yüzünden değerlendiremediğimizi düşünüyorum. Bunun yanında maçın sonucundan bağımsız olarak devamlılık sağlamak artı puan oldu bence.

Bu maçın tribün hakkında konuşulacak birinci konusu 6222 olmalı. Sanırım 2013 ile birlikte bu kanun daha sert uygulanacak. Dün iki rakip tribün arasında olabilecek en olaysız maçlardan biri oynadı. Karşılıklı küfürleşme bile çok azdı. Gerginlik yoktu. Ama sürekli gözaltı haberi geliyordu. Galatasaray formasıyla Kasımpaşa tribününe girenler gözaltına alındı. Üstelik bunda bile standartsızlık vardı. Kasımpaşa tribününde olan Galatasaraylı formalı-atkılılarından; iki kız ; Galatasaray tribününe gönderildi, oradan dışarı çıkartıldı sanırım; bazıları direkt gözaltına alındı, bazılarının polarına atkısına el konularak Galatasaray tribününe gönderildi... İlginç durumlar yani. Gerginlik seviyesi biraz yüksek olacak maçlarda 1000 kişi falan gözaltına alır sanırım. 3-5 ay sonra, "maça gitmek" 6222'den yargılanmak için geçerli biri durum haline gelecek.

Maç hakkında yazacak bir şeyim yok. Maçı çok izlemedim. Çok da umrumda değildi. Orada olmak yetiyor. Yanımızda Çanakkaleli olunca fazla tad alamadık haliyle. "Islandım, sıkıldım, oturamıyor muyuz" tarzı yakarışları bıktırdı. Neyse ki topu bilen bir kardeşimiz olduğu için futbol muhabbeti yaparak günü kurtardık.

Zaten sıkıcı bir futbol vardı. Maçın hakkı Kasımpaşa'nın diyebiliriz, ama onu dememize neden olan da 2-1'den sonra oynadıkları oyundu. Hem kaçırdıkları goller, hem de savunmada başarıları 3 puan için yeterli oldu. Şota'ya ligin en kötü hocası dedik, adam geldi bizi yendi. 

Takımda kötü giden bir şeyler var. Daha önce önemsemiyorduk. "Grande halleder" diyorduk. Kafamız rahattı. Dün akşam anladık ki, Grande o kadar rahat değilmiş. 

Takımda kötü giden bir şeyler var. Yine önemsemiyoruz. Daha ciddi meseleler var. Kriz, Galatasaray'ın üçüncü rengidir. 






1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben maçı izledim amına koyiim, sadece golü göremedim.

17