Perşembe, Kasım 6

1 puan 1 puandır

Josico neden Fenerbahçe'de, veya oyuna girince ne yaptı, acaba fizik olarak iyi olsa bir sonuç verir mi, heralde farklı olmazdı... Çünkü bakıyoruz takımın geneline, sakatlanmamış olsa ve takım arkadaşlarıyla birlikte düzgün idmanda olsa o da 60'tan sonra sürünürdü. Bugün Fenerbahçe Sevilla'daki direnişi gösterebildi mi, ya da kaybettiği Chelsea maçındaki oyunu oynayabildi mi, hayır. Hatta skor aynı olmasına rağmen ve son yarım saati 10 kişi oynamasına rağmen PSV deplasmanında bile fizik açıdan bu takımdan çok daha iyiydi Fenerbahçe. İlk gördüğüm şey bu fiziki noksanlık...
***
Roberto Carlos iyice tükenmiş. Demin sakatlığı konuşuluyordu Star'da, belki de onu bahane etti de çıktı, o bile olabilir. Çünkü artık götüremiyor bu seviyedeki maçları. Kendi acziyetini görüyor olabilir. Ya hata yapıyor, ya hata yaptırıyor... Vederson'un dönmesine sevindim. Gökhan Gönül bugün hem takımın en iyisiydi, hem de mücadelesi ve azmiyle alkışı haketti. Selçuk ve Maldonado için fazla birşey söylemeye gerek yok, Selçuk üçüncü stoper gibi oynadı biraz da mecburiyetten, Maldonado da idare etti işte. Lugano ve Edu ise bayağı dirençliydi. Gömülü olduklarında hata yapma oranları oldukça düşüyor bu ikilinin, Lugano savaşçı, Edu ise dikkatliydi.
***
Semih'i çok seviyorum ben. Bundan sonraki kariyerinde sonsuz başarısızlıklar da yaşasa benim için çok büyük futbolcu Semih Şentürk. Ama ne hakemin uyarısına rağmen Van Persie'yi itmesi ona yakışıyor ne de Silvestre'ye dirseği vurması. Belki bilinçli bir hareket değildir bilemiyorum ama Semih'i bu tip olaylarla değil, o olağanüstü motivasyonu, futbol bilgisi ve golleriyle hatırlamak istiyorum hep.
***
Grup aritmetiği iyice karıştı. Arsenal ve Fenerbahçe son ikişer maçını kazanırsa ikisi birden gruptan çıkıyor. Hayal kurmamak lazım, bana göre gruptan çıkmak hayal. Hatta Porto'nun bu galibiyeti ile 3. olmak da güçleşti. Devre arasına kadar Fenerbahçe'nin hem ligde hem de Şampiyonlar Ligi'nde hedeflerinden kopmadan atlattığı her maç kardır diye düşünüyorum sadece...

2 yorum:

mondo trasho dedi ki...

yaz dönemini kullanamayan fenerbahçe'ye ara transferde kim, hangi oyuncusunu ve neden verecek? bana açıklar mısın hocam? kim iyi futbolcusunu elden çıkarır ara transferde? ya da 3 vereceğin adama 8 vermeye razı olman lazım. nereden baksan fiyasko!

peralta dedi ki...

mondo trasho ne desen haklısın.. ara transferin de öyle bir handikapı var. vasat bir adamı olmadık bir paraya kitleyebilirler...

yönetimin 03-04 sezonunun devre arasında marcio nobre'yi getirmesi gibi başarılı bir nokta transfer hatta transferler yapması şart..