Pazartesi, Kasım 3

Emre de yokmuş(!)

Milliyet'in sitesindeki bir haber dikkatimi çekti, "Emre'den Aragones'e şok cevap" diye... Emre daha tam düzelmediğini -ki kulübün dergisine verdiği röportajda da 2-3 hafta sonra ancak takıma katılabileceğini söylemişti- Arsenal maçında da oynayamacağını söylemiş. ŞOK cevap bu yani. Basına malzeme lazım tabi olur mu, Emre çıkacak, "ayağım kopsa bile oynarım" diyecek. Bugün Akşam gazetesinde de benzer bir haberi gördüm zaten, sinirlerim bozuldu. Bu fedakarlık değil, düpedüz gerizekalılık olur. Gökhan acaba ne zaman 3-4 aylığına sakatlanacak diye ödüm kopuyor maçlarda, her maça iğne ile çıkıyor, sakat sakat oynuyor.
***
Hem Emre'nin de mevcut fiziki durumuyla fazla katkı yapabileceğini zannetmiyorum. Yine gamsız Selçuk ve çapı bu takımın çapıyla örtüşmeyen Maldonado'ya bakıp saç dökeceğiz. Ancak Arsenal'de de hakikaten büyük eksiklikler var. Hem iyi oynamıyorlar, hem de ilk maçta başımızı çok ağrıtan Walcott ve Adebayor sakat. Ben beklenenin aksine Fenerbahçe'nin iyi oynayacağını ve iyi bir skorla döneceğini düşünüyorum Emirates'den. Taraf olmak da bu değil midir zaten?

Hiç yorum yok: