Pazartesi, Kasım 17

Ayabakan'a dair...

Ayabakan neden sakatlandı? Acaba bir ihmal sonucu mu? Çelikkan'a geçildiği yarıştan sonra Halis Karataş ata çok güvenmesinin de yarışı kaybetmelerinde bir etken olduğunu söylemişti. Forumlardan takip edebildiğim kadarı ile genel görüş Ayabakan'ın yarıştan önce de ufak bir problemi olduğu yönünde. Eğer öyleyken Şimşek ekürisi "biz bunları nasıl olsa geçeriz" diye düşündüyse ve Karataş gibi ata fazla güvenip 2800'e çıkardılarsa büyük hata yaptılar. Ama ben öyle olduğunu sanmıyorum, Selman Taşbek'in Ribella için anlattıklarını dinledikten sonra bir at sahibinin atını ne kadar sevebileceğini görmüştüm ve para hırsına ihtimal vermek bile istemiyorum açıkçası.
***
Yorumlarda yaşının mesafe için ufak olduğu söyleniyor ancak Kafkaslı da 2006'da bu koşuyu kazandığında 4 yaşındaydı. Tarzdan kaynaklanan bir sorun olsa Çelikkan'ın 100 metre fark yaptığı 2400 metrelik yarışta farkı 2-3 boya kadar indirecek sprinti de atamazdı Ayabakan. Kader desek kabullenmek istemiyorum. Kısaca konuşsam faydası yok, sussam gönül razı değil durumu benimkisi. Sadece Ayabakan'a çok yazık oldu, bunu diyebiliyorum...

Hiç yorum yok: