Cumartesi, Kasım 15

Nereden nereye...

Geçen gün Haydi Gel Bizimle Ol'u izlerken gördüm Özgü Namal'ı son kez... İlk kez gördüğümde Cüneyt Arkın'lı, Küçük Onur'lu Karate Can'da esas kızdı. Hatta Kurtlar Vadisi'nin reklamları bangır bangır televizyonlarda çınlarken Türkiye'nin ilk defa gördüğü Necati Şaşmaz'ı değil, Özgü Namal'ı alakasız bulmuştum avukat Elif Eylül rolü için. Ama cazgır avukatı harika oynadı.
***
Axess kızı olduğu zaman "axess kızı axess kızı, sen mavi giy ben kırmızı" diyen Bahadır Boysal'a güldük, ama bir şekilde rolü kaptı ve kaptığı roldeki ismiyle akıllara kazındı. Fimlerini çok başarılı bulmadım açıkçası, Büyü fimli yanılmıyorsam IMDB'de de en kötü 100 film arasına girmişti ki bence de doğru, rezalet bir film. Anlat İstanbul'da, alakasız kaderlerin kesişmesi ele alınıyordu, Özgü Namal bir şekilde mağdur olmuş bir sürü insanın dışındaydı, kocasını aldatıp onu bu mağduriyetin içine yollarken, etkendi. O.... Çocukları'nı ve Polis'i izlemedim, ama Özgü Namal bugün en çok aranan kadın oyuncuların başında geliyor. Çünkü su gibi, her kabın şeklini alabiliyor, her rolün hakkını veriyor bence. Nerede tuttuğunu koparan acar avukat Elif Eylül, nerede Axess Kızı, nerede mahalle fotoğrafçısıyla iş pişiren Şenay... Gittikçe yükselen bir kariyer onunkisi.

Hiç yorum yok: