Çarşamba, Kasım 12

Kaybolan Yıllar?

Gazetelerin net sayfasında über güzellerden bahsedilirken, işte şu ünlü şu kadar estetik yaptırmış, estetikten önceki fotoğrafları için tıklayınız gazteciliği var. Kah yıllıktan fotoğraf koyuyorlar, kah süklüm püklüm bir fotoğrafını koyuyorlar. Bu neden yapılıyor bilmiyorum, şahsen bir erkek olarak bugüne bakıyorum, bahsedilen kişinin geçmişte nasıl olduğu beni ilgilendirmiyor. Kaç estetik ameliyat geçirdiği de... Sanırım hanımlara moral vermek için yapılıyor bu tarz haberler. Sahte güzel bunlar, bakmayın çalımlarına der gibi... E bayağı da bir tık alıyor. Haber neden yapılıyor diye sorgulamıyorum, ancak bazıları da alakasız kaçıyor sanki... Bugün milliyet'in net sayfasında en beğendiğim aktrislerden Catherine Zeta-Jones'un eski fotolarını gördüm. Haber yine aynı şekilde veriliyor, ünlü sanatçının yıllar içinde geçirdiği inanılmaz değişim falan filan. E ulan iyi de bu örnek hiç iyi bir örnek değil ki... Cem Yılmaz'ın dediği gibi güzelliğin o kadar da göreceli olmadığını kabul edersek bu kadının eski hali de bayağı güzelmiş hani... Sadece daha genç olduğunu farketmek mümkün eski fotoğraflardan... Yıllara meydan okuyan diye değiştirmek daha güzel olurmuş bu haberi. Kaldı ki Catherine de sadece 39 yaşında... (catherine ne zibidi)
***
Bir de güzellik geçicidir geyiği var ki hiç katılmadığım birşey de bu... 30 yaşında çok güzel olan bir kadının, 50 yaşında 30 yaşındaki kadar çekici olmasını beklemek yanlış, sonuçta bu kadın kendi yaşıtları arasında yine de güzel değil midir?

1 yorum:

Ortega dedi ki...

Monica Belluci her yaşta güzeldir misal.