Pazar, Ocak 16

Bu Daha Başlangıç


- Maçın açılışıyla hiç ilgim yoktu. Hatta maçla da ilgim yoktu. Sinan ve Demir istediler, gittik beraber izledik. Yoksa maçı da izlemezdim.

- Yuhalamalar, ıslıklamalar hafta içine kalsın, burada maçı yazalım. Ama şunu ekleyelim; Dayan Galatasaray..

- Takım fena değildi sanki. Yetmez ama evet.

- Culio ve Kazım'ı beğendim.

- Sabri'nin oynaması ne kadar güzel, ne kadar güven verici. Allah nazarlardan saklasın, Allah bozmasın.

- Cana'yı stoperde izlemek kötü. Kötü olan Cana değil, ön libero Cana kadar oynayacak yedek stoperin olmaması.

- Ufuk'un sol ayağı dünyanın en kötü sol ayağı.

- Saha büyük. Bu stadda kolay kolay gol olmaz. Galatasaray maçlarına artık alt oynamak en mantıklısı.

- İlk golü Hakan Balta atar dedim, oyundan ilk çıkan adam oldu. İlk gol de daha atılmadı. Bakalım. Ben hala Hakan diyorum, plase Sabri.

- Maç esnasında; "tribün de kendi hazırlığını yapıyor" dedik, oysa maç öncesi neler olmuş öyle Serhat?

- 4 sene üst üste adlı eseri duyduğum anda 4 sene futbol maçı izlemek istemiyorum. Bence 5 sene önce bitmeliydi bu tezahürat.

- İlker Yasin, futbol keyfimizin katilisin. Ama bazen de çok güldürüyor. Cana'ya Zana demek nedir? Lorik Zana.

- Suarez'in kaçırdığı gole üzülmesi de gözlerden kaçmadı. "24 milyon verdik"

- Suarez'e yıllardır ısınamadım. Abartılıyor.

- Semih Kaya olmadı Semih Oğuz verelim.

- Tarihe geçen futbolcu Serkan Kurtuluş; ilk sarı kart.

- Fırat Aydınus bizim tüm maçları yönetsin, bir kere bile kızmam. Hatta ligdeki tüm maçları yönetsin.

- Aras

- Ebesilyo; mahalle maçlarında takoz olup takımı yakan çocuğa takılan lakap

- Bu stadı hiç sevmedim.

3 yorum:

ozz dedi ki...

"Fırat Aydınus bizim tüm maçları yönetsin, bir kere bile kızmam. Hatta ligdeki tüm maçları yönetsin."

esinlenerek mi yazdin bilmiyorum ama cok benzerini mourinho dünkü madrid derbisinin ardindan basin toplantisinda soylemisti. "hakemden yakinmasi gereken birisi varsa benim, ama oyunu kesmeme anlayisini takdir ediyorum, bu hakemi her pazar benim macima versinler mutlu olurum" gibisinden bisey demisti :)

kutay dedi ki...

morinho'yu dinlemedim.. hos tesaduf olmuş..)
ama daha once fırat aydınus için bunu çok yazdım, hatta bızım maçlara pek denk gelmediği için (istanbul bölgesı hakemı oldugundan) kendi çapımda şikayetçi oldum...)

ozdemirmusta dedi ki...

romantiklik yapma olm mis gibi stad