Salı, Ocak 25

Penaltı Atan Kazanır


- Kötü hakem güzel maç.

- 2 takım da haksız penaltı kazandı. Kore'nin penaltısı normal sürede geldi, belki o penaltı verilmese Japonya 90 dakikada işi bitirecekti.

- İlk yarı çok iyi maç vardı, ikinci yarı tempo düştü. Uzatmalarda heyecan arttı, penaltılar beklenenden kolay geçti.

- Kıta turnuvası yarı finali, en iyi 2 takımı ve tribünler boş. 10 sene sonraki Dünya Kupası için ufak bir soru işareti mi?

- Japon futbolunu son yıllarda sevmeye başladım, kazanmalarını isterim. Kewell ve Neill'e rağmen.

- Zaccheroni Galatasaray'a yenilmesiyle tanınılır. Finalde Lucas&Harry işi zor.

- Avustralya'yı doğrudan finalist yaptık gerçi, onların da Özbekistan maçı var.

- Hakem çok kötüydü, yine hatırlatalım.

- Penaltılarda 0 çekmek ayrı bir başarı. On Numara oyunu gibi, teselli ikramiye verilsin.

- Cha Duri, underrated sağ beklerden biridir.

- Kagawa bu turnuvada sönük kaldı bence.

- Endo ve Hasebe, mevkiler farklı da olsa Xavi-İniesta.

- Peki stadyumda açılan Japon bayrakları?

4 yorum:

Ogulcan dedi ki...

lig tv olmadığı için izleyemiyoruz maçları:)

kutay dedi ki...

tivibu aylık sadece 1 lira...)

Ogulcan dedi ki...

tivibudan ligtv izleniyormu,normalde aylık 1 tl üyeliğim var ama sadece film izleniyor diye biliyordum

kutay dedi ki...

lig tv yok sanıyorum, varsa da ben de bilmiyorum..
ama web tv var lig tv için, ayrıntısını bilmiyorum ama ..)