Pazartesi, Ocak 3

"Bilet Fiyatlarını Yüksek Tut"


Yılmaz Özdil yazmış. 1 cümle güzel, 1 cümle rahatsız edici. Karar veremiyorum.

"Vur deyince, öldürüyorlar. Küfür edene 3 yıl hapis geliyor mesela... Küfür edeni nasıl tespit edeceksin? Bütün tribün küfür etti, sen etmedin, herkesi topladılar, derdini nasıl anlatacaksın? Ahali birbirini ihbar eder. Suistimal edilir. Küfür eden taraftar 3 sene hapis yiyecek, küfür eden futbolcu da 3 sene hapis yiyecek mi? Sarhoşun maça girmesi yasaklanıyor mesela... İki tane bira içtin, ne olacak? Alkolmetre mi konulacak kapılara? Bira içmedin, esrar içtin, ne olacak? Ayık mı kabul edilecek? Bana göre, tribün şiddetini önlemenin tek yolu şu: Amigo biletlerini kes, kombineleri arttır, bilet fiyatlarını yüksek tut, kadın seyirciyi ücretsiz al."

1 yorum:

YK dedi ki...

Esrar içtin, ne oalcak? Demiş... Yasada alkol ve keyif verici içecek diyor. Esrar da bu kapsamda...
Alkolmetre mi konulacak diyor.. İşi yokuşa sürersen içinden çıkamayız. 2 tane bira içen adam sarhoş olmaz mesela. O yüzden bu adam sıkıntı yaşatmaz içerde. Sen bunu nasıl anlarız dersen, ben de senin bayanı ücretsiz alalım önermene takılır, benim bayan mı erkek mi olduğumu nasıl anlayacaksın derim.
Son olarak, bilet fiyatını yüksek tut ne demek... Farzedelim ben Manisa'da yaşayan bir Beşiktaş taraftarıyım yılda gideceğim bir maça kazıklanarak mı gireyim. Ya da İstanbul'da yaşayan ama kombine almaya gücü yetmeyen biriyim. Maç bana lüks mü olsun?
Ben yasayı savunmuyorum ama Yılmaz Özdil'in de futbola yaklaşımında temel bilgi eksikleri olduğunu düşünüyorum..