Cuma, Ocak 28

Ceyhun Eriş


- Göztepe'yi 18 yıl sonra şampiyon yapıp bugünkü Süper Lig'e çıkardık. Şampiyonluk maçından sonra doping kontrolü bana denk geldi. Herkes gece yarılarına kadar eğlendi, ben de saatlerce çişim gelsin diye bekledim. Otele döndüğümde bir baktım herkes yere serilmiş, "Hay ben böyle şampiyonluğun ta içine edeyim." dedim.

- Takımdan br yetkili bana (Siirt Jetpaspor) "seni de alacağız" dedi. Ben de "Siirt oynayabileceğim tek takım olsa gelmem" dedim. Üzerinden 1 ay geçti ve ben Siirt'e gitmek zorunda kaldım. Siirt'te yaşamak çok keyifliydi.

- 10 yıl boyunca aynı takımda kalanlara hayret ediyorum. Nasıl yapıyorlar anlamıyorum.

- Plan yapmıyorum, çünkü planım tutmazsa üzülürüm.

- (Kariyerimde) tartıştığım tek futbolcu Ortega'dır.

- "Abi bu hafta sizi kesin yeneriz" diyorlar. "Kimi yeniyorsunuz oğlum" diyorum. İki önceki takımımı söylüyor!

- İnsan bu dünyadaki en dekoratif canlı ve her yere uyum sağlayabilir.

4-4-2 Ocak 2011 Sayısı Röportajı (Hilal Gülyurt)

Hiç yorum yok: