Perşembe, Ocak 6

Sıfır


- İngiltere Premier Ligi'nin 2.sırasındaki ve 3.sırasındaki takım karşılaştı. Ortada hiçbir şey yoktu.

- Aynısını Galatasaray-Beşiktaş maçında izlesek "dağ fare doğurdu" diye başlıklar atılır, İngiltere'den örnekler verilirdi.

- İngilizler'in oynadığı futbolsa Kartalspor'un da oynadığı futbol.

- Hafta içi 21.45'te böyle bir maç; hafif yorgunluk, az bira. Uyumamak büyük başarı.

- Gülhane'de izledik maçı, mekan güzel. 4 sene orada okudum, o sokakların akşamlarında böyle bir hava olduğunu bilmiyordum.

- Bu sene belki ilk defa İngiltere'den maç izledim. Bundan sonra izlemeye çok hevesli olmam.

- Oysa ilk 5 dakika, hadi 10 dakika oldu, ne güzeldi. Güzel başlamıştı.

- Tevez durgundu ama City, Arsenal'dan daha diriydi.

- Arsenal bal yapmayan arı, saklambaç oynarken en güzel yerlere saklanan ama hep sobelenen...

- Çıkan kırmızı kartlar biraz ağırdı.

- Bugün İtalya Ligi var. İzlersek, futbola doyarız.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Hiç katılmıyorum yazdıklarına.En azından Arsenal ard arda paslaşabiliyor.City savunma yapabiliyor.Bizim ligimizde olan harala gürele..itiraz hiç bir şey yok.

Futboldan beklentiniz ney onu da çok merak ediyorum.İtalya ligi izleyip doymayı bekliyorsunuz.

Umarım aradığınızı bulursunuz.Bulursanız yazın biz de izleyelim bundan sonra.

Saygılar

muyek dedi ki...

Kutay kardes ama bu adamlarin haftada kac mac yaptigina da bir bak , Turkiyede haftada 1 mac yapmak bile futbolda kaliteyi arttirmiyor , hala tas devrinden kalmis futbol oynaniyor , Ingiltere Liginde min 2 mac oynaniyor her hafta..

highstanbul dedi ki...

onu bırak da colin kazım yaz bana