Pazar, Aralık 11

Fenerbahçe 82 - 58 Kayseri Kaski

Bu sezon boyunca Caferağa'da bana eşlik eden sevgili kardeşimizi askere uğurladık, biraz buruktum o yüzden. Sezon boyunca hayırlı haberleri iletiriz Konya'ya inşallah.
***
Her maç Penny ve Angel 20'ye yakın ribound aldığı için pivotlara gerek kalmıyor. Nevriye'nin riboundu yok, en son ne zaman 4 sayıda kaldı hatırlamıyorum.
***
-Penny'nin bacağında ne var, ben mi o?
*Ben o abi...
-Nerden biliyosun?
*Öyle abi, biliyorum.
***
Kaski koçu ne bağırdı arkadaş kenardan.. Allahtan ikinci yarıda fark 20'lere ulaştı da kesti sesini. Maçın daha çekişmeli geçmesini bekliyordum.
***
Babkina kenarda otura otura baya model oldu, leopar desenli çizmeler dikkat çekti, seviyorum. Yarın idmanlara başlıyor, umarım döndüğünde 0 sayı, 2 asist, 4 top kaybı gibi istatistikleri olmaz.
***
Kristin Nevlin ne güzel oynadı...
***
Penny'nin iki alkışa nazlanması bir yana, Zane Tamane'nin, kendisine yapılan tezahüratı duyar duymaz gülümsemesi, su içmesini bırakıp alkışlarla cevap vermesi, Zane'yi sevmemek mümkün değil.
***
Çarşamba Familia Sicho maçı, 20.00, @Caferağa

Hiç yorum yok: