Cumartesi, Aralık 31

Aha



işte buradayım,
o uyuyor dokunabileceğim yerde, yanımda.
ve en çılgın rüyalarımdan bile daha güzel.

uykuya dalarken izliyorum onu
ama biliyorum ki,

yanımda yok, yakınımda hiç değil
gidebileceğim mesafenin sonu yok.

onu bulmak
düşlerim bunun üstüne kurulu,
karanlık boyunca,
kalbinin atışlarını duyuyorum
benimkinin yanında..
o benim bulabileceğim en güzel aşk...

yanımda yok, yakınımda hiç değil
gidebileceğim mesafenin sonu yok.

seni sevmenin ne demek olduğunu biliyor musun...?

yanımda yok, yakınımda hiç değil
ve bana gitmesi gerektiğini söylüyor.
kendimi ne hale getirdiğime bak.

yanımda yok, yakınımda hiç değil
gidebileceğim mesafenin sonu yok.

****

Yazacak çok şey var da, bazı şeyler hiçbir yere yazılamıyor. Zamanında yazanlar sağolsun, imdada yetişiyor. Klipte Aslan olması tesadüf, asıl cezbedici olan 2.dakika. hayatının filmi, hatırlattı. Bodrum'daki kışlar da bazen İskandinavya gibi olabilirdi. Konu bu sefer Bodrum değildi, yine saptırdım. Yeni saplantılar.

Blogdaki 3000.yazı..

Hiç yorum yok: