Pazar, Aralık 11

Öğrenilmiş Çaresizlik




- Dakika 1, muhteşem başlayan Real, golü atan Benzema. Al sana Lincoln

- 1-0'dan sonra ilk atak gol, Alexis Selçuk

- 2-1'i getiren gol, Marcelo'nun kıçı Ergün'ün kıçı, veya olmadı Emre Aşık kendi kalesine

- Real'i, Jose'yi en iyi biz anlarız.

- Bu kadar pres, bu kadar adam yeme, kovalama. Sonuç bu olmamalıydı, yazık oldu.

- Mahallede, çalıştığım yerde ve dün maçı izlediğim yerde bu kadar Real Madridli olması enteresan.

- Alexis, derbi kahramanı.

- Bu derbiye balon diyorum. Geçen sene oynanan maçlar, dün gecenin maçı. Beklenen standartın altında kaldı.

- Dani Alves'i sevmek mümkün değil.

- Ronaldo bütün sezon takımı taşıyacak kadar büyük futbıolcudur. Messi bunu yapamaz ama büyük maçlarda Ronaldo'nun önüne geçiyor. Hangi tarzı tercih edersiniz?

- Mesut, Di Maria gibi adamlar bu kadar koşuyorsa, basıyorsa, bu takım sadece tek maçla yenilir. Sezonu götürür.

- Tribün çok inanmıştı. Kapılan topa, hatalı pasa, hakem düdüklerine verilen tepki. Real tribünü.

- Marcelo iyi çocuk, Coentrao bekleneni veremedi.

- İzlemeyeceğiz dedik, yine izledik

- Yalnız şu var , Real Madrid hala dünyanın en büyük kulübü.

10 yorum:

Can dedi ki...

Messi diğer maçlarda napıyor bak derim aslan. Messi ile kıyaslanacak adam değil Ronaldo. Messi, Hagigillerin kategorisinden. En büyük o :)

Ledesma dedi ki...

-Ve ben ağlamaya devam ediyorum. beter olun.

Adsız dedi ki...

bunu mantikli bir şekilde aciklarsan sevinirim.
"Ronaldo bütün sezon takımı taşıyacak kadar büyük futbolcudur. Messi bunu yapamaz ama büyük maçlarda Ronaldo'nun önüne geçiyor. "
bide alexis selcuk benzetmesi varki onu aciklamaya luzum yok.

Adsız dedi ki...

Lionel Andres Messi
2010-2011 sezonu:
55 maç 53 gol 24 asist.
(Sezon sonunda abudik gubidik takımlara ego tatmini için gol atmadan). Nokta(.)

Anoz dedi ki...

Ingilizcen varsa, az birazcik "biased" bir yorum olmus. Messi'nin sadece maclik performansini öne cikarip gecen senelerde yaptiklarinida unutum, Ronaldo'nun senelerdir kupa kaldiramadigini anlatmamakta komik olmus. Lafin kisasi: Yorum kötü!

erk dedi ki...

Büyük maçlar kupa kazandırır, istikrar lig kazandırır. Kaldı ki Ronaldo'nun bir süredir lig kazandığı da yok (:.

Hoş Messi'nin büyük maç aldığı tespitine de tam olarak katılmıyorum, alıştığı düzenin dışına çıkılınca sudan çıkmış balığa dönüyor. Hala Arjantin milli takımıyla dominant bir performansını görebilmiş değiliz.

ektor dedi ki...

-"Ronaldo bütün sezon takımı taşıyacak kadar büyük futbıolcudur. Messi bunu yapamaz ama büyük maçlarda Ronaldo'nun önüne geçiyor. Hangi tarzı tercih edersiniz?"

Aşırı alkollü izlediyse zaar.

Şampiyonlar ligi ve la liga şampiyonluğunu sabri sarıoğlu kazandırdı zaten.

Adsız dedi ki...

Yapılan yorumlara cevap veremeyisinizden anladım ki Messi sizi de sus pus etmiş. :) Neyse olur böyle :)

el fenomeno dedi ki...

Ronaldo büyük futbolcu geyiklerini geçin artık canım kardeşim. Büyük futbolcu çıkar oynar böyle maçlarda,en azından gayret eder.Köşe gönderinden şut atmaz.Ronaldo bu kadar çok gol atıyorsa Mesut,Kaka,Dim Maria,Benzema sayesinde.Messi ise takımın çok berbat oynadığı zamanda bile sazı eline alabilen gerçek anlamda büyük futbolcu,dün akşam da görüldüğü üzere.Bir de Messi sadece El Classico'larda oynuyomuşcasına söylemlerinde acayipmiş :)

BasitOyna Blog dedi ki...

okudum, biraz bekledim. ironi olabileceğini düşündüm ama sonra olmadığına karar verdim. sen ne çılgınmışsın be dostum.