Cumartesi, Aralık 24

Henri my brother

Ya her futbolcumuz çok yetenekli, hepsi birer Messi/Ronaldo, hepsi sorunsuz süper, ama Bienvenu üstelik de böyle bir sezonda göze batıyor öyle mi? Haftaiçi bakıyorum, bu sene Fenerbahçelilik senesi, her koşulda destek verelim, maça gitmeden önce yine öyle, her yerde bu dialoglar dönüyor. Maç başlıyor, millet ilk dakikadan itibaren topçuya sallıyor. Bienvenu girerse ben giderim abi diyen adam var tribünde. Afedersin ama, siktirgit. Ben izleyip alkışlarım senin yerine de. Ne yaptı abi Bienvenu? Alex'e porfavor ben atayım deyip Ankara deplasmanında penaltı kaçırıp şampiyonluğa mı maloldu? Guiza gibi (ki severdim Guiza'yı, geçen sene takımı sahipleniyordu) direklere mi sarılıp ağladı? Gol kaçırdı sadece. Cardozo'yu FM'de al, Benfica'da boş kaleye gol kaçırınca olur öyle şeyler de, Bienvenu kaçırınca aaauuuvv...
***
Kalite olarak istediğimiz gibi bir forvet değil, ama bu kadarı insafsızlıktan da öte. Direk forvet oynadığı maçlardaki performansı kötü değildi bence. Daha sonra hocanın 4-3-3 sevdasıyla sağ kanatta falan oynadı. Devre arasında Olympiakos'lu arıza Djebbour ya da Nobre gelmeyecekse Bienvenu ile devam etmeye razıyım. Bir ben böyle düşünüyorum heralde...

2 yorum:

Hakan Özkan dedi ki...

Nobre mi? Cidden mi?

peralta dedi ki...

Aykut Kocaman'a Bobo ve Nobre'yi sordukları zaman gündemimizde yok ama düşünmeye değer falan demişti. Nobre gelsin isterim açıkçası ben de. Mümkünse Özer'le takas yapalım hatta.