Çarşamba, Aralık 21

Üçüncü Kişiler




Tam o esnada, diğerinden telefon gelir..

Tanrım; veya Karma; veya Evren; veya her kim bakıyorsa bu işlere. Mesajı aldım. Evet yine bir boklar yiyorum ve evet yine uyarıyorsunuz. Ama siz de sürekli işler bu hale geldikten sonra ortaya çıkıyorsunuz. Hem sizi hem beni yormayacak bir şekli yok mu bunun, birbirimizi ve üçüncü kişileri karşımıza almadan, karşımıza birilerini alma korkusunu yaşamadan...

Foto: Çanakkale.. Neden Çanakkale. Var bir anlamı ama o sizi ilgilendirmez. Ben, "Mustafa kardeşim memleket hasretini gidersin diye koydum" yazıyım, öyle bilinsin.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kralsın kralll!! çok takma kafana karışık mevzuları, bi gün git çanakkale'ye de kafanı dinle. bu arada bir söz:

"istanbul boğazı zevkin sefanın, çanakkale boğazı direnişin sembolüdür"

bu da böyle biline!

mustafa.