Cumartesi, Eylül 8

My Blueberry Nights



Kariyerini Bodrum'da şekillendiren Norah Jones'u hiç sevemedim. Kendisi bir 48 sayılsa da, yaptığı müzik fenalık getirecek kadar sıkıcı geliyor bana.

Bu filmi de öyle sandım. Norah Jones'u filmde oynatan zihniyet ne üretebilir ki? Öyle değilmiş. Beklentiyi düşük tuttuğumuz için mi bilmiyorum. Şaheser veya underrated değil, hoş zaman geçirebilecek güzel bir film. 

Jude Law'ın böyle romantik filmleri vardır. Yan Odadan Melodiler gibi... En azından Closer saçmalığından daha güzel geldi bana. Closer'ı sırtında taşıyan Natalie Portman, burada da var. Ama sürpriz bir şekilde Norah Jones, Portman'ın da, Law'ın da önüne geçiyor. 

En azından başroldeki karakterin yola çıkıp, yeni insanlar tanıdığı filmler güzeldir... Bodrum'da şarkı söyleyen Amerikalı kızın böyle bir rolde olması iyi denk gelmiş.

Hiç yorum yok: