Çarşamba, Eylül 26

Travma


3 Temmuz, en büyük tramvayı Trabzonspor tarafına yaşattı. Üstelik 1 sene boyunca akıl tutulması yaşamış  Fenerbahçeliler'i düşünce bile... İnanılmaz bir boyuta geçtiler. Bir yandan "normal" diyorum, şampiyonluğunun çalındığını düşünen bir camia bunları yaşayabilir ama bir yandan da "1 sene geçti be abi"...

Önce inkar ettiler. "Fenerbahçe şampiyon değil, şampiyon biziz" dediler. Olmadı.

Sonra öfkelendiler. TFF'ye yürüdüler, içerideki Fenerbahçe maçlarında olaylar çıktı. Olmadı.

Sonra pazarlık yaptılar. TFF ile görüştüler, UEFA'ya gittiler, mail attılar, mektup yazdılar. Olmadı.

Şimdi depresyona girdiler. Resmi siteden şampiyonluğu duyurdular, yerel basın bugün poster dağıttı. Sanırım yine olmayacak.

Bir sonraki aşama kabullenme. Bakalım ne zaman girecekler?

Bu arada posteri alsak ben bile odaya asarım. Bizim takımın posteri resmen. 2012-13 sezonu yaz üzerine, geç.

4 yorum:

umutation! dedi ki...

abi bu nasıl bir yazı?

kimsenin depresyona falan girdiği yok, adamlara hakları olan şampiyonluk verilmiyor, verilene kadar da uğraşacaklar. aynısı bize olsa ben de uğraşırdım.

"1 sene geçti be abi" nedir yahu? unutalım mı herşeyi?

kimse de bu işi kabullenmeyecek, öngöründe de hatalısın. belki başaramazlar, ama kesinlikle kabullenmeyecekler. sonuna kadar direnecekler.

yakıştıramadım bu yazıyı.

kutay dedi ki...

abı aramızda temelde fark var. ben "hakları olan şampiyonluk" kısmında, en azından şimdilik, ayrılıyorum

umutation! dedi ki...

Nedenini sorabilir miyim peki

kutay dedi ki...

karısık bır durum, yanlıs anlasılmaktan korkuyorum...)

bursasporlular yapsaydı boyle bır seyı hak verebılırdım onlara