Cumartesi, Eylül 8

Orta Sahada Tözser



Dün oynanan Genoa maçının ilgi çekici bir tarafı yoktu. Hazırlık maçlarını sevmiyorum. Hocanın işi, antrenmanı. İzlenecek bir şey yok. Fakat Genoa'da Daniel Tözser gerçeğini es geçemeyiz.

Fatih Terim'in ikinci döneminde Paf takımda oynayan, Beckham'a bile benzetilen Tözser daha sonra AEK falan derken Genoa'ya geldi. Genoa'ya transfer olup, Serie A'da oynaması tebessüm nedeniydi, hatıra tazeletti ama Galatasaray'a karşı hele bir de eski antrenörü Terim'in Galatasaray'ına karşı oynaması ilginç oldu. 

Bizdeyken solak olduğu iddia edilirdi, o yüzden çok severdim. Patlasın istedim ama hiç izlemedim. Hala daha bir maçını izlemedim. Dün de izlemedim. Sanki Milan'da oynasa yine izlemeyecekmişim gibi geliyor.

1 yorum:

EDDIE dedi ki...

florya'da paf takımındayken karşıdaki marketten hergün salam ekmek alırdı daniel, üç beş kelimelik türkçesiyle bizimle muhabbet etmeye çalışırdı, hatıralarım canlandı birden, Genoa'ya kadar yükselmesine sevindim.