Pazar, Mart 17

In Bruges




2008 yılında, film insanlar tarafından izlenmeye başlanınca çok güzel tepkiler almıştı. Her izleyen tavsiye ediyordu, ama ben o yıllarda 2000 sonrası filmleri pek izlemediğim için sıra gelmiyordu. 

Filmle ilgili yorum yapanlardan tek isteğim konusu hakkında yorum yapmamalarıydı. Onlar da yapmıyordu. Fakat insan doğası işte, ister istemez aklın bir köşesinde ufak tefek düşünceler oluşuyor. Ben de bu filmi daha çok Before Sunset falan gibi yumuşak ve bol diyaloglu bir film olarak düşlemiştim.

Filmi izlerken öyle olmadığını anlayınca, hayal kırıklığı yaşamasam da şaşkınlık nedeniyle hakkını veremedim. Yine de bir hak verme olayı varsa; Colin Farell aşmış bir performans koymuş ortaya. Ondan beklemezdim. Adam bütün kariyeri boyunca bu filmi beklemiş herhalde. 


IMDB

TRAILER

Hiç yorum yok: