Cuma, Mart 1

Çekler Ödenir




Eskiden buraya "doğaçlamalar" etiketli yazılarda çok karamasar şeyler yazıyordum sanırım. Okuyan eş dost "Halolur, boşver" diyerek teselli etmeye çalışıyordu. Mustafa -17- o zaman da farklıydı; "Şov yapma amk" diyordu. Teselli vereceğine gaza getiriyordu. Haklıydı.

Sonuçta tamamen Mustafa'dan kaynaklı olmasa da artık çok karamsar yazmıyorum. Üstelik ağustostan beri yaşanan süreçte çok ciddi sıkıntılar yaşamama rağmen, son 2 aydır bu tarz yazılar yazmadım. Gerçi, Mustafa kardeşim bize hayat dersi verirken başına gelenler de ayrı yazı konusu ama olsun. O da yaşayarak öğreniyor.

Son 1 haftada bazı sorunlar tavan, daha doğrusu dip yaptı. Bu dönemde yardımcı olan çok arkadaş oldu ama Mustafa'nın yaptığı küçük jestin anlamı çok daha büyük. Resmen gözler yaşardı, duygulandım. Yaptığı hamlenin kendisi değil, yapış şekli çok kraldı. Beni resmen yukarıdaki fotoğraftaki halet-i ruhiyeye soktu. 

Tekrar sağol ulan 17



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Estagfurullah aslan, buralARDAyız biliyosun.

17.