Salı, Ocak 26

Kuzey Afrika


Galatasaray ile Beşiktaş arasındaki en büyük transfer savaşlarından biriydi Ahmed Hassan. Bir sezon önce Mondragon için kapışmıştık, 2003 yazında başrolde Mısırlı vardı. Ondan sonrası bilinen hikaye.

Şimdi Ahmed Hassan'ın lafı geçmiyor İstanbul'da. Ama Afrika futboluna damga vurmaya devam ediyor. Afrika'nın İngiltere'si olarak düşündüğüm Mısır (adamlar kıta içinde her kupayı alıyor ama iş dünya kupasına gelince yoklar) Angola'da yarı finale yükseldi. Başrolde Ahmed Hassan. İki gol attı, kendi kalesine attığı golden sonra maçı çevirdi.

Yarı finalde rakip Cezayir. Olaylı maçın sıcaklığı hala devam ederken bir finale çıkma mücadelesi. Nefes keseceği muhakkak. Cezayir'i seviyorum. Keita'yı yenmelerine rağmen. Evet bu da var. Keita'nın erken dönmesi bizim yararımız ama şağ kanadın sahibi, taraftarın "kara dalga" adını taktığı Keita'nın üzülmesine üzüldüm. Afrika Kupası'nı kazanan takımın sağ açığı olarak İstanbul'a gelseydi mutlu olurdum.

Sonuçta Cezayir - Mısır maçı oynanacak. Bu da güzel oldu. Kuzey Afrika'dan bir takım finalde olacak. Severim Akdeniz'i..

1 yorum:

Joker dedi ki...

dünyada en nefret ettiğim milli takımlardan birisi olma yolunda hızla ilerliyor mısır.. tüm oyuncular dalavere peşinde inanılmaz antipatik geliyorlar bana.. baş aktör ahmed hassan tabii.. lafa gelince dindarlıkta başa güreşen bu müslüman arkadaş kul hakkı mul hakkı zerre sallamadan kazanmak için her türlü numarayı yapıyor. kendi kalesine gol atınca allah belasını verdi dedim.. sonradan çizgiyi geçmeyen golü bile sayıldı ve mısır eledi ne yazık ki.. umarım cezayir, onlar olmazsa gana ya da nijerya beş çeker mısır a :)