Cuma, Ocak 8

Siz de Yakının


''Hagi'nin teknik direktör olarak bana iyi davranmadığını düşünüyorum. Benim yerime Rumen oyuncular transfer etti. Belki de başarısızlığımın nedenlerinden biri de Hagi'nin bana fazla şans vermemesi."
Hakan Yakın

Yine bir milletler arası kavga. Galatasaray'da bitmeyecek bu. Bazı hatırlatmaları yapalım ve uzatmayalım. Hagi'nin zamanında takım tek Romen vardı. O da Petre idi. Petre ile aynı bölgede olanlar Kamerunlu Saidoo ve Brezilayalı F.Conceciao. Ki bence Hagi'nin takımdan ayrılmasının en önemli nedenidir Petre olayı. Ergun Gürsoy ile Saidoo-Petre tartışması yaşamamış olsaydı devam ederdi.

Sözün özü, Hagi zamanında takımda Rumenler yoktur. Tek bir Rumen vardır. Onu da transfer eden Fatih Terim'dir.

Hakan Yakın yine de şunu söyliyor: "Elano bile tartışılıyorsa benim yaşadığım normalmiş."

Elano'yu en çok tartışan isimlerin başında Sergen geliyor. Sergen için ise söz Murat Yakın'da:

'' Alpay ile Sergen takıma geldikten sonra bizim ekibe bir haller oldu. Dengemiz değişti, birden kötü sonuçlar almaya başladık. Açıkça söylemek istiyorum. Sergen ve Alpay gelmemiş olsaydı bizi kimse yakalayamazdı. Çok rahat bir şekilde şampiyon olurduk. Takımı çok karıştırdılar...

Bu arada başlığım da Fotomaç ekolünü aratmıyor.

Hiç yorum yok: