Pazartesi, Şubat 7

Yabancı Stadın Yabancı Yıldızları


- Hagi öyle bir kadro çıkardı ki, 10 dakika boyunca kimin nerede oynadığını bulmaya çalıştık.

- Sonra gol oldu zaten, uğraşmadık.

- Hagi'nin yaptığı birçok şeyi anlamıyorum ama Hagi, Zapata'yı alsa forvete koysa sorgulamam. Ne yapsa haklıdır.

- Ümit Karanlı, Bülent Uygunlu, Batuhanlı bir rakip. Aslında maça gidilirmiş.

- Culio'yu sevdim.

- Cana can'dır.

- Mustafa Sarp, kabul ediyorum iyi topçu değil. Fakat kendisini seviyorum. İnşallah üzmez bizi. Arada kayıyor başka yerlere sanki. Belki de arabulucu. Galatasaray işte, neleri düşünüyoruz.

- Hagi'nin Ümit Karan'ın sırtına vurması. (En son böyle vurduktan günler sonra Ankaraspor'a yollamıştı).

- Eskişehirspor'da attığı gole en çok sevinen, golü sayılmayan Batuhan oldu.

- Kazım'ın 2 asisti. Özellikle son goldeki.

- Milan Baros (King), golle ve sarı kartla döndü.

- Lorik Cana TT Arena'da gol atan ilk karakterli futbolcu olarak tarihe geçti.

- NTV Spor'da stadyum çıkışı otobüslere doluşmuş Galatasaraylılar'ı görünce, kötü hatıralar gözümde canlandı (2003-2004 sezonu).

- Ümit Karan'ın golü, devamında sevinmemesi bizi 2006'ya götürdü.

- 3-0'da, 3-1'de, 3-2'de, 4-2'de suratı, mimikleri aynı olan Bülent Uygun.

- Neden Tello girince Eskişehirspor 2 gol attı denmiyor da Sarp girince 2 gol yendi deniyor.

- Kewell gol atınca ilk Balta'ya, Baros Sarp'a, Cana Sabri'ye sarılıyor.

- Pele, İstanbul'da.

7 yorum:

ugur dedi ki...

bu sarılmalar hep mi böyle yoksa bu maç için mi dedin?

aykut dedi ki...

AliSamiYen analizlerini özledik. Peki Aslantepe yorumları?

kutay dedi ki...

@ugur
bu maç için dedim ama baska zamanlarda da olabilir, oluyordur, olmalı..

@aykut
yakın zamanda oraya sefer gözükmüyor..)

Sade dedi ki...

sarp gerçekten çok iyi bir galatasarylı! takımına aşkla şevkle bağlı! sanki 40 yıldır bu formayı giyiyormuş, "aşık la bu". falan. ciddiyim.

ancak yetenek konusunda sıkıntılı, bunu oda biliyor. çokta çalışıyor ama bazı şeyler bazı yaşlardan sonra zor değişir.

iyi niyetli oldugundan şüphem yok ve yeteneği yok diye de bence çok fazla bir tepkiyi hak etmiyor. Elinden geleni yapıyor. Büyük ihtimal sezon sonuda gidebilir ama son dakikaya kadar çok çalışacak.

Sadece futbolcu olarak baktıgımızda bu insanlara çok yanlış yorumluyoruz bazı şeyleri. İngiltere liginde de vardır mesela böyle futbolcular ama taraftar tarafından saygı duyulur bizde ise birazz farklı bizim saygı duygumuz günlük anında değişebiliyor. Ama en azından emeğine saygı duymalıyız. Ki bende saha içindeki sarpın çogu hareketini begenmesemde onu seviyorum. Belkide seninde ona karşı duydugun sevgin buna benzer bir sevgidir.

Adsız dedi ki...

@Sade & @ kutay

Şahsen ben Sarp'ı sürekli eleştiren ve Galatasaray'da görmek istemeyenlerdenim. Ama Sarp'ın gerçekten iyi bir Galatasaraylı olduğunu da az-çok biliyorum. Ancak bizdeki sorun biraz da bu "İyi Galatasaraylı" kisvesinde gizlenen topçuların sayıca çok olmasından kaynaklanıyor. Tabi bu kötü bir durum değil ama sırf Galatasaraylı olmak bu takımda oynamak için yeterli olmamalı. (bence)

Galatasaray'da çoğu oyuncu belli şeylerin ekmeğini yiyerek hâla bu takımda barınabiliyor.

Aydın; 2006 şampiyonluğunda Konya'ya attığı son dakika golü,

Sarp; İyi Gassaraylı ağbi

Ayhan; Zamanında çok emek verdi +İyi Gassaraylı

Barış; Galatasaray'ın gurbetteki maçlarına falan gidermiş

Emre Çolak; Türkiye'de Galatasaray'dan başka takıma gitmek istemem diye röp vermiş.

Arda; mâlum

Sabri; mâlum

Bunlar kabaca ilk aklıma gelenler. Sabri ve Arda yine belli bir seviyenin üstündeki meziyetleriyle bu tayfadan ayrılıyor. Emre Çolak -ben umutsuzum ama- yaştan dolayı kurtarıyor. Ancak geriye kalan dörtlü Ayhan-Sarp-Aydın-Barış ne yazık ki fazladan yer kaplıyor. Bu kontenjandan bence yukardaki dörtlüden sadece biri istifade edebilmeli, o da yedek olarak. bu konuda benim tercihim Ayhan'dır, ama bir başkası farklı tercihte bulunabilir, saygı duyarım. Bu 4 oyuncunun Galatasaraylılıklarını kıyaslayacak değilim ama verdiği emek ve oyunun 2 yönünde de görev yapabilmesi bakımında tercihim Ayhan olurdu. Ayhan'a çok kızarım, eleştirirm ama yine de takımda olmasına kızamam.

Dip Not: Ben bu kadar içten "rerererarara" çeken oyuncu görmedim.

http://www.youtube.com/watch?v=xD5khlDjVuM&feature#t=4m13s

kutay dedi ki...

sarp'ı sevme nedenım iyi galatasda galatasaraylı olmasından bıraz farklı ama muhakkak onun da etkısı vardır. sarp aynı zamanda ıyı bıri, iyi nıyetli, kalbi temiz.. veya bana o izlenımı verıyor.
sadece galatasaraylı olması yetmez ve aslında çok da önemli değil. sonuçta baros da kewell da galatasaraylı değil...
tabi bir de çok eleştirilen adama karşı empatım oluyor benım.. zamanında cıhan'ı da severdım.
çunku bızdekı eleştiriler haksız oluyor cogu zaman ve bazı ısımler gunah kecisi oluyor. eskıden sabriydi, daha onceden cıhandı, şımdı sarp..
bu adamları seven bırı olması gerek ve belki ben de o mısyonu yukledım kendıme, bılmıyorum..)

Sade dedi ki...

kriter tabiki sadece Galatasarylılık olmamalı.

benim demek istediğim daha ziyadesiyle şuydu:

"üst düzey yetenekleri olmayan ancak iyi niyetle çalışan bir futbolcunun bu kadar katı eleştirilmesi doğru olmamalı!"

Taraftar olarak bizler önce: "evet yetenekleri kısıtlı ama çalışkan biri, antremanlarına düzenli katılır, sonuna kadar mücadele eder." diyebilmeli ve böylece hakkını vermeliyiz. Sonrada yeteneklerini sorgulamalıp Onu saygı çerçevesinde eleştirebilmeliyiz. Türkiye'de son zamanlarda moda olan yorumcularla unutulan şey: SAYGI. işine karşı gösterdiği saygıyı, biz taraftarlardan hak eder futbolcu.

Yani istediğim: "oyuncunun önce hakkını vermek:: sonra yermek, eleştirmek."

Mesela bu söylediklerimi Aydın için bu kadar rahat konuşamam , Ufuk için keza yine öyle. Zira onların iş ahlaklarını da pek takdir etmem!

Ama Sarp bu takımdan ayrılıncaya kadar gönül rahatlı ile söylerim. Hele birde Galatasaylı olduğunu biliyorsam daha rahatça söylerim.

Yoksa, şuana kadar, sadece galatasaraylı diye herhangi bir oyuncuyu sevdiğimi hatırlamıyorum :)