Cumartesi, Şubat 19

Cumartesi Lideri Samsunspor


- Boluspor'un daha çok zorlaması lazımdı.

- Ferhat, Oliveria gibi topçular etkisiz kaldı.

- Samsunspor geçen sene Hüseyin Kalpar geldiğinden beri deplasman takımı hüviyetinde. Kontra oyun. Ama şampiyonluk için yeterli değil, iç saha önemli.

- Zenke & Agbetu

- Boluspor tribünü iyidi.

- Ömer Üründül burada da karşımızda.

- Boluspor 3 maçtır Samsunspor'a gol atamadı.

- Boluspor için geride kaldı demek hele bu lig için haksızlık olur ama bu kadronun yeri de burası değil.

- Ligin yükselen yıldızı Ahmet Şahin. Son ayda sadece 3 gol yedi.

- Pazartesi ve cumartesi iki Samsunspor maçı. 2 maçta da çok kötü Billy Mehmet

- Boluspor'da Peev'i beğendim.

- Eğer yarın oynanan maçlardan sonra Samsunspor lider kalmaya devam ederse, herhalde 20 seneye yakın bir süre sonra ilk defa bir ligde lider olacak.

3 yorum:

ugur dedi ki...

çocukken kaleye geçtiğimde herkes gibi köpke, kahn, schmeichel demezdim. ya kerem derdim (Galatasaray'ın 3. kalecisiydi o zaman), ya da KOcaelispor'un kalecisi Ahmet Şahin. Çok beğenirdim Ahmet'i. Daha iyi yerde olması gerekiyordu diye düşündüm hep.

Uğur ! dedi ki...

bu kadronun yeri burası değil derken daha aşağılarımı hak ediyor yukarıları mı? sence yine play offlarımı zorlar? ne düşünüyorsun memleketim hakkında

kutay dedi ki...

bolusporun kadrosu kesınlıkle daha yukarıları hak edıyor.. neden olmuyor çözemıyorum. bu sene lıgın "wınner" hocası da var ama bır seyler eksık kalıyor. bence play-offa gırecektır ama oradan çıkar mı bellı olmaz. son 4 senede 3.bir play-off tramvasının sonuçları da hoş olmaz..