Çarşamba, Şubat 9

Gurur Yazdı


"Bir ara forvet oynadım, sonra fiziğimden dolayı kaleci yapmak istediler. Sonunda stoperde karar kıldık... Geçtiğimiz sezon üç gol attım. Bu sezon da bir golüm var. Hepsini kafayla attım. Duran toplarda öne çıkıyorum. Zaten Karşıyaka'nın duran top organizasyonlarında böyle bir görevim var ve attığım goller de çalışılmış pozisyonların ürünü."

Tam Saha Ocak Sayısı'nda böyle demişti Saffet Gurur Yazar. Karşıyaka'nın 1987 doğumlu stoperi, A2 milli takıma seçilerek ilk defa milli olmuştu. İlk oynadığı milli maçta da dün Belarus'a golünü atmış. Güzel bir başlangıç. Gurur'un bu sene ligde attığı tek golü İstanbul'da Kartalspor'a karşı attığını hatırlatalım.

Gurur'un adı Ersan sakatlanınca Beşiktaş ile anılmıştı. Beşiktaş için (şu an) fiziksel olarak yetersiz olduğunu düşünüyorum. Uzun boyuna rağmen çok güçlü değil. Güçlenebilir. Zaten, o da bu eksikliğinin farkında. Tam Saha'ya "Hocalarım olun, arkadaşlarım olsun, hepsi fiziksel açıdan biraz daha kuvvetlenmem gerektiğini söylüyor. Bu sanırım altyapıdan gelen bir eksiklik. Çünkü o düzeyde fiziksel gelişmeyi çok sıkı tutmuyorlar. Çoğu takımın altyapısında fitnesse girilmiyor. Daha çok mental ve teknik özelikler ön plana çıkıyor. Bu nedenle fiziksel olarak kendimi biraz daha geliştirmem gerekiyor." demişti.

Aynı röportajda Ersan Adem için sorulan tuzak soruya da (gelecekte milli takımdaki rakiplerinden birisi olabilir mi?) "bakarsanız partner oluruz." diye cevap vermişti Gurur. Ersan'ın Gurur'un çok önünde olduğunu belirtmek gereksiz olur. Ersan fiziksel olarak da oyun bilgisi olarak da Gurur'un önünde. Fakat Gurur'u da merakla bekliyoruz. Ersan - Gurur tandemi de çok hoş bir hikaye olur.

Karşıyaka'nın altyapısından İstanbul'a giden son futbolcu Rıdvan'ın 1991 doğumlu. Gurur ile aynı yaştaki Arda'nın Galatasaray'da kaptan. Gurur kısa zamanda, 1-2 sene içinde hızla gelişirse bu yazıyı da arşivden çıkarıp, "biz demiştik" deriz. Gurur'a güveniyorum, takipteyiz.

Hiç yorum yok: