Salı, Ekim 18

İdman Sahası




- Mersin'de böyle bir hava, böyle bir zemin, senede bir defa olur belki Fenerbahçe'ye denk geldi.

- Özer'in golü maçın değil belki de senenin en kritik gollerinden biri.

- Bir ara Özer ile Arda kıyaslanıyordu

- Beraber maçı izlediğim arkadaşım "Moritz de amma takım gezdi" dedi, ben de sadece 2 dedim,
o "Kasımpaşa da var" dedi. Ben Kasımpaşa'da doğdu büyüdü sanıyordum. Mahallenin evladı.

- Bienvenu için Stoch kadar beklenir mi. Ki Stoch hala bekleniyor.

- Gökhan, Topuz, Emre hala beraber oynamadı.

- Lig Tv'nin başına gelen Rize - Göztepe maçında TRT'de de oldu. Lig Tv gol ıskalamadı, TRT tam 4 gol kaçırdı.

- Verilmeyen gol de top ele çarpmamış olabilir ama Zurita'nın itiraz etmemesi manidar.

- Verilmeyen penaltı, penaltı.

- N'Duka ve Boum, Emenike kadar verimli, onlardan daha az konuşuluyor.

- Selçuk'un 62 numaralı forma giydiğini yeni fark ettim.

- Mersin taraftarı son dakikadaki gole neden o kadar sevindi?

- Alex Stoch'u soyunma odasında dövdü herhalde. Baya atarlandı.

- Mert Günok'un sezon başında oynadığı kritik pazartesi deplasmanları

- Fener'in efsane Antep maçından (4-3), 3 kişi sahada. Mehmet Polat, Hakan Bayraktar, Bekir İrtegün

Hiç yorum yok: