Pazartesi, Ekim 3

Devotion


3 ay önce, 21 sene aradan sonra şampiyonluk kovalayan takım.

15 ay önce küme düşmemek için onu mücadelesi yapan takım.

24 ay önce Cemal Nalga..

Ondan önce Hüseyin Demiralli,Şemsettin Başlı takımlar.

Avrupa Kupası'na katıldığımız için sevindiğimiz günler, derbi galibiyetleri ile sezonu kapattığımız yıllar. Şimdi Euroleague'deyiz.

Hayatımda ilk defa haziran ayında maça gittim. Bu takım sayesinde. Hayatımda ilk defa Galatasaray atkısıyla Euroleague maçına gideceğim inşallah.

Aslında inanmıyordum. Geçemeyiz diyordum. Önce Paok, sonra Asvel, en son ev sahibi Rytas. İlla birinde takılırdık. Hatta resmi sitede benim gibi düşünmüş olacak ki ilk 2 gün fotoğraf yoktu sitede.

Günlük başarı önemli değil, devamlı olması lazım. O yüzden heyecanım azdı. İş yoğunluğu da maçlara konsantre olmamı engelledi. Bugün sabah kalkınca daha net anlıyorum, hissediyorum. Üstelik hava limanına gidip takımı karşılayan abilerimi-kardeşlerimi-dostlarımı görünce biraz daha heyecanlandım.

Geçen sene Banvit serisinde, Fener serisinde, Efes maçında, Olin maçında yaratılan atmosferi hatırlayınca, İpekçi'ye Barcelona'yı, Siena'yı getireceğimizi düşününce, senelerdir stadyumda Şampiyonlar Ligi müziği dinlemeyince....

Artık biliyoruz, İpekçi, yeni Ali Sami Yen

İpekçi'de çalan ifeeldevotion > Aslantepe'de çalacak Şampiyonlar Ligi müziği

1 yorum:

ugur dedi ki...

"illa birine takılırız, geçemeyiz." diyen bir sürü adamdan biri olacağını tahmin etmezdim kutay.
son cümlen süper anlamlı bu arada.