Çarşamba, Ekim 12

Olmazsa Olmaz: Play-Off


- Heyecanı severiz, Play-Off tam bizim kalemimiz.

- Yine milli maç, yine sıkıcı maç.

- Burak Yılmaz.

- Kazım, geçen sene bize ilk geldiğinde iyidi, bu sezona hem bizde hem milli takımda kötü başladı.

- Azerbaycan milli marşını beğendim, Avrupa sinemasında sırıtmaz, Cannes'da ödül alır.

- Sadıkov burada, Kocaelispor nerede.

- Emre sakatlanınca şampiyonluk geldi sandım, Hakan Balta sakatlanınca Çağlar'ı hatırladım.

- Rasmussen diye hakem mi olur? Tam politikacı ismi. Gerçi futbolcu bile var.

- Selçuk + Burak = Trabzonspor 2011. İnşallah yakın zamanda Galatasaray.

- Mehmet Topal'ı çok seviyorum ama çok beğenmiyorum.

- Ufuk Budak isimli rakip topçu.

- Vatan Haini Mesut'un golüne sevinen milliyetçiler.

- Play-Off iyi de seribaşı sistemi kötü.

- Rıdvan Dilmen şaşırdı baya, kart durumu falan sormaya başladı bir ara.

2 yorum:

muyek dedi ki...

seviyorum su tarz yazilarini, kisadan super analiz iste daha ne olsun, millet tablo koyuyor 4-3-3 3-5-2 40 saat mac analizi yapiyor, senin mac sonu yazini okurken ilkokulda kitap okumayi sevmeyen cocuk gibi hissediyorum kendimi, kisa ve oz bundan iyisi samda kayisi.

kutay dedi ki...

hosunuza gidiyorsa ne mutlu..derine inince işin zevki kaçıyor hem okuyan için hem yazan için..