Pazar, Ekim 23

Konya yürüyor



- Konyaspor iyi yolda dedik, aslında çok iyi yolda.

- Karşıyaka fenalarda. (Sanırım Kapsal istifa etmiş)

- Maçın son 20 dakikası çok zevkliydi ama o ilk 70 dakika yordu.

- Ahmet Burak Solakel'in son dakikatındaki şutunda "anansıkm" dememe neden olan tüm Karşıyakalı arkadaşlara selamlar.

- Gökhan Emreciksin, birkaç haftadır ben Süper Lig topçusuyum dedirtiyor. Bugün de iyidi ama 62'de çıkardı hoca.

- Osman Özdemir bu sezon çok başarılı.

- Asisti yapan, Karşıyaka'yı 10 kişi bıraktıran Selim Ay, 1991 doğumlu, 20 yaşında.

- Madem Kapsal istifa etti, Karşıyaka hakkında birşey yazmaya gerek yok.

- Ama yine de; bu Izrailov nereden geldi.

- Geçen gün Kaya dedim, bugün yanına Pawelek'i ekliyorum.


1 yorum:

footballminor dedi ki...

selamlar
izrailov özbekistanın dinamo semerkand takımından geldi.daha doğrusu bunyodkor takımının oyuncusuydu ama hiç oynamadı.semerkandda kiralık oynuyordu.takip edemiyorum bank asyayı.kötü mü oynuyor izrailov?ayrıca karşıyaka neden böyle bir transfer yaptı anlamadım?illa ki türk statüsünde oyanayacak bir adam almak gerekiyorsa daha izrailovdan daha iyi oynayan çok sayıda kırgız oyuncu var emin olun

http://footballminor.blogspot.com