Çarşamba, Haziran 25

Hayırlı olsun

Bundan iki yıl önce Zico ile anlaştığımızda yönetime acayip kızmıştım. Kulüp deneyimi olmayan, tamamen kapalı kutu bir teknik direktörü getirmişti yönetim, üstelik medyada Scolari ve Capello gibi iki isim zikredilirken. Rize maçı ile Chelsea maçına aynı taktik ile de çıksa Zico benim için her zaman büyük teknik direktördür ve hep de öyle kalacaktır. Bunun sebebi 100.yıl şampiyonluğu falan değil, şampiyonluk iddiamız her sene zaten %50'dir. Ama bu yıl ki çeyrek final bambaşkadır, yüz yıllık kulübün kaderini değiştirmiştir ve bunu da taraftarın yuhaladığı Deniz ve Deivid gibi isimleri kazanarak yapmıştır.
***
Aragones'i ilk kez duyduğumda tepki vermiştim haklı olarak. Yaşlılığını değil, geçimsizliğini sorun ediyordum. Öyle ya Zico futbolcuyu kazanma uğruna kendi iktidarından veren bir teknik adamdı. Aragones ise pek öyle değil, daha otoriter. Bu takımdaki havayı bozacaktır bana kalırsa. Brezilyalılar bu işe ne der, kalması gitmesinden daha büyük ihtimal olan Kezman'ın durumu ne olur, yerliler nasıl bakar bu seçime, hepsi soru işareti. İlk haftalarda kesin forma yarışı kızıştı temalı haberler görürüz spor medyasında. Bir de kamplarda aşırı su, et, meyve-sebze tüketen oyuncuların istatistikleri verilir gazetelerde şu, şu kadar yedi diye. Her neyse konudan sapmayalım.
***
Luis Aragones 2008-2009 sezonunda Fenerbahçe'nin yeni teknik direktörü. Zico gönderildiği için mutsuzum, Aragones hakkında şüphelerim var, yine soru işaretleriyle başlayacağız sezona.

Hiç yorum yok: