Cuma, Haziran 6

Yalın

Askerde müzik zevkim çok değişti. Nedenini anlamadım, ama herhalde televizyon kumandasının hiç elime geçmemesi ve bir kanalın ve dolayısıyla bir şarkının en fazla 10 saniye duyulması. Çin işkenecesi gibi bir durum. Askerden önce Manic Street, James Travis gibi Ada ekolüyle içli dışlıyken, vatan görevi sonrası ülke topraklarına geri döndüm. Artık 24 saat Powertürk dinliyorum. Yelpazem çok genişledi. Bir tarafta Modern Talking ve Tiesto var, karşısında İsmail YK, Emre Altuğ ve diğer ülke gençleri..

Ama aralarından sivirilen isim Yalın. Askerden önce ayar olduğum bu adamın tüm sarkılarını zevkle dinliyorum artık. Keşke ve Herşeyim Sensin günde 1 kere dinleniyor. Benim dönüşüme paralel olarak yeni şarkısı da radyolarda sık çalınır oldu: Koyver Gitsin. Şimdi bekliyorum bu koyverli şarkıyı tribünler kullanır mı? Yeni forvet Yeşilköy'e ayak basmış, merakla kalabalığa bakıyor, ve kalabalıktan "koyver gitsin" naraları duyuluyor. Bence gayet uygun. Hem böylece gelir gelmez Yalın'ı duymuş olur Türk müziğine aşina olur "adaptasyon sorununu aşarsa büyük işler yapar" denilecek oyuncu..

Hiç yorum yok: