Cuma, Haziran 6

... yıllık bu çile, bitsin artık bu sene


Uzun süredir bi kız arakadaşım olmadı. Olamadı bir türlü. Nedeni çok basit. Üniversite yıllarını cafelerde değil stadyum ve salonlarda geçirdik. Ne zaman sezon bitti, yaz geldi biz de o zamanlar farkettik hatun kısmının varlığını. Ama 2 ay çok kısa bir süre. Yeterli olmuyordu. Her yaz bomba gibi hazırlanıyordum ama sonuç fiyasko oluyordu. Büyük paralar harcıyorum, büyük umutlarla giriyorum ama olmuyordu bir türlü. Aynen Inter gibiydim. Arkamda büyük bir destek bile vardı, bi curva çıkardı yani. Bu yaza da o şekilde giriyoruz bakalım ne olacak. Inter artık çok mutlu, bunun nedeni ahlaksızlık yapan rakiplerin pisliğinin ortaya çıkması. Müzesinde kupalar var artık. Temiz oynamaya devam edeceğim ben yine bu sene belki rakiplerin pislikleri ortaya çıkar ve mutlu sona ulaşırız.

Ama şu da var. Kendisini bir İtalyan kulübüne benzeten ve bunu bir blogda yazan askerliğini yapmış üni. mezunu bir adam hangi kızla aynı frekansta buluşur?

Curva yine çıldıracak bu sene herhalde, kafamıza motosiklet düşebilir.

Hiç yorum yok: