Çarşamba, Aralık 17

Biletix Klasiği



Biletlerin saat 10.00 da çıkacağını öğrendik. Rağbet olacağını muhakkak biliyorduk. Erken gitmezsek alamayacağımızı da. O nedenle erken kalkıp birimiz Caddebostan'da birimiz Maltepe'de beklemeye koyulduk. Ben Maltepe'de daha önce sıraya girdim, ama önümde daha çok kişi vardı. 3-4 sene sonra ilk defa Sami Yen'deki bir maç için kuyruğa girdim. Kombinenin gözünü seveyim.

İnönü ve Kadıköy için sıraya girdiğimde bile bu kadar rezillik görmedim.Bugün Biletix kendini aştı. Deplasman olduğumuz zaman daha çok olay çıkıyordu, daha fazla karmaşa oluyordu. Ama normaldi, çünkü talep çok yer az oluyordu. Şimdi ne oldu belli değil?

Gişeler açıldı ilk söz eski açık bitti oldu. 5kişi aldı yeni açık üst bitti. Ondan sonra ben zorlamadım zaten döndüm eve. Acı olan bunun niye olduğunu hepimiz az çok biliyoruz. Yani sistem çöktü,ilgi çoktu zırvalarına karnımız tok. Biletix bunu hep yapıyor. Karaborsacılar rant yapıyor da Biletix'in hiç mi payı yok bunda. Biletix hiç mi karaborsa değil? Herkese 5 tane sınırı varken nasıl oluyor da bilet alanlar ellerinde tomarla çıkıyorlar. Bana da böyle imkanı verseler ben de yaparım. Karaborsacının ne suçu var. Yıllar önceki Arena programını unutmadık hala.

Biletix için söylenecek en güzel tanımlama "vergisini veren yasal karaborsa"dır. Bugüne kadar hangi hizmeti kime verdiğini bilemedik ama hizmet bedelini ödedik. Farklı ve ilk olduğu için, güzel kızları, ağzı laf yapan genç çocukları çalıştırdığı için, güçlü bir holdinge ait olduğu için göze klas geliyor. Ama stad gişelerinden bilet alsak aynı çileyi daha az paraya çekerdik. Sonuçta bilet satarak para kazanan bir zihniyet.

İşin en ilginç tarafı bugün Maltepe'de baltalı bir adam karaborsa yapacak olan kaynakçılara satıştan önce daldı. Kimse 20 metre ileride Emniyet Müdürlüğü'nün olduğu sokakta elinde baltayla saldıran bir adamı yadırgamadı.En güzel lafı da saat 09.00 civarında yoldan geçen kamyonun sürücüsü söyledi. Olacakları bilen adam belli oluyor. Abi "araya kaynak almayın akıllı olun" diye bağırdı bize. Büyük sözü dinlemedik böyle oldu. Bundan sonra kombine alırken sadece parayı düşünürsem kombinem kırılsın.

Hiç yorum yok: