Salı, Aralık 30

Dreaming


Reklamlar, kanal değiştirmek için bir gerekçe değildir. Her reklam bir kısa film sayılabilir. Tabi çok saçma reklamlar da var, onlar konu dışı. Haliyle reklamlarda çalan şarkılar, filmlerde çalan şarkılar gibi bir anda gündeme gelebilir. Nasıl Ayla Dikmen'i öğrenmek için Issız Adam'a ihtiyaç duyuluyorsa, Ağır Roman Cem Karaca'yı gençlere tanıttıysa, iyi bir reklamda çalan şarkı dayeni bir keşfe neden olabilir.

Yıllar önce, ilkokulda Opel reklamında Bittersweet Symphony' i duyunca Verve ile tanışmış oldum. Bir iki sene evvel Rolling Stones'un She's like a Rainbow'u Sony reklamında çıkınca, Amerika'yı yeniden keşfetmiş gibi Rolling Stones'a sarmıştım.

Şimdi sıra Blondie'nin. Fashion Tv'de sık sık çıkan Schwarzkopf tanıtımında Dreaming çalıyor. Ve ben yeniden sürekli Blondie dinler hale geldim. Dreaming ile başlayıp Maria ile devam ediyorum. Arada Deborah Harry'nin gençlik resimlerine bakıp iç geçiriyorum. Ve eminim ki hiçbir zaman Schwarzkopf kullanmayacağım.

Hiç yorum yok: