Perşembe, Aralık 4

Giderayak

Bu aralıkta askere gidiyorum. Bu son sivil günler enteresan biraz, yazıya okumaya vakit ayırmıyorum açıkçası, ayırmak istemiyorum. Kafa boşaltacak şeyler yapmak lazım belki, tam bilemiyorum. Bir ara bir sıkıntı çıktı, Nisan'da gidebileceğimi söylemişlerdi pazartesi günü, son 10-12 sivil günün 1'ini de buna üzülüerek geçirdim ki şükür, halledildi sorun ve sınava girdim. Sınav da bir tuhaf, taralı alan soruluyor, şekilde taralı alan yok falan, tebessüm ettiren sorular...
***
Bloga ne kadar sıklıkla yazı yazabilirim bilmiyorum... At yarışı yazısı kesin yazamam, çünkü özellikle detaylarını hatırlamadığım (kaç at koştu, kim koştu, jokeyi) ana hatları ile zihnimde kalmış eski yarışları yazarken biraz araştırma yapıyordum, buna fırsatım olmaz herhalde... Günceli de takip edebileceğimi zannetmiyorum. Birçok yerde Digiturk varmış, futboldan pek kopmayız sanırım. Ben fırsatım oldukça birşeyler yazmaya çalışırım. Bilmiyorum bekleyip göreceğiz, gitmeden son tüyoları da Kutay'dan alıcaz artık, Kutay demişken tek ben yazmadığım için blogda, güncellenme konusunda bir sıkıntımız da olmaz. Öyle işte...

Hiç yorum yok: