Salı, Aralık 9

Erman Hoca


Erman Toroğlu garip bir adam. Seveni yok sevmeyeni çok. Fındık dallarının kadim dostu oluyor çoğu zaman. Ama muhakkak izleniyor, okunuyor. Çünkü muhabbeti güzel. Bazıları bunu aşağılıyor ama olması gereken o. Menfaatçi, çıkarcı, fenerli, cimbomlu, beşiktaşlı, her türlü şey denilebilir. Ama futbolu biliyor, ve bizimle bizden gibi biri konuşuyor. Argoyu sevmemek mümkün değil, o da bolca kullanıyor. Dün konusu geçen Nihat Genç yazısında bu konu işleniyordu. Ciddi konuşanlar ve argolu bağırıp çağıranlar. Futbol programları bu iki grup arasında. Erman Hoca birinin en önemli temsilcisi.

Bu hafta yine imcileri saydırdı hoca. Önce Beşiktaş maçını soran Şansal Büyüka'ya "hocam maçı anlatmadan önce şunu söyleyim. Maçtan önce ilk sana tersten gittiler, sonra o bitti bana şöyle bi girdiler, sonra da lig tv ye saydırarark son noktayı koydular" dedi.

Sonra Fatih Terim katıldı programa. Ona da "bir kulüp takımına dönsen de Fatih, biz sana girsek, sen bize girsen. Özledik vallahi.." dedi. İmparator da 8 Aralık 2002 gününe atıfta bulunarak "ben de özledim, bir arayıp canlı yayına bağlanmak istiyorum" diyerek verdi cevabını.

Nihat Abi okunmalı, Erman Hoca izlenmeli.

Hiç yorum yok: