Cuma, Kasım 5

Beyler Ülke Puanı


- Çocuklar saat 9 buçukta uyusun diye, İbrahim Kutluay, Metin Akpınar falan ekrana çıkıyor ya, Star da sağolsun İlker Yasin'i koymuş. Uyumayan çocuk kalmamıştır, biz de zor dayandık.

- Stadın çimleri müthişti.

- Hakan Arıkan'ın kariyerinde bu noktaya gelmesinin tek bir nedeni var; 2007 yazında, sezonun ilk maçında Galatasaray'ın 2 penaltısını kurtarması. İstanbul takımı kalecisi olduğunu düşünmüyorum.

- Falcao penaltıdan da olsa attı yine golünü, seviyoruz kendisini.

- Maçtan çok konuşulacak birşey varsa, o da Bobo'nun 2 muhteşem şutu. Özellikle ikincisi. Dünya tarihinin kaçan en güzel golleri listesine girer.

- Bobo zaten iyi bir adam da Beşiktaşlılar pek beğenmez nedense.

- Nihat da güzel gol attı, kaynamasın.

- 2 sezon Adanaspor ile çok maçını izledim. Ersan Adem Gülüm beni şaşırtmıyor.

- Bu sezon Beşiktaş'ın 2 deplasman maçını izledim, ikisi de 1-1 bitti. (Diğeri Fenerbahçe maçı)

- Yaklaşık 3 sene önce iki takım aynı stadyumda maç yaparken, ben Beşiktaşlı babamla beraber Bodrum'dan Tekirdağ'a gidiyordum. Bir gün sonra askerlik başlıyordu. Vay be.
- Beşiktaş'ın bu gruptan çıkacağı zaten kesin gibi birşey. Bari topladığı kadar puan toplasın, bize de yarasın.

- Bernd Schuster Oley

Hiç yorum yok: