Çarşamba, Kasım 10

Kupa Denizlispor Hagi

2005-06 ve 2006-07 sezonunda Ali Sami Yen'de maç kaçırmamıştım. 2 sezon boyunca her maça gittim, 33.haftya oynanan olaylı-sulu Fenerbahçe maçıyla kısa süreliğine; hem Ali Sami Yen'e hem İstanbul'a veda etmiştim. O maçtan 2 ay sonra yaşamıma Bodrum'da devam edecektim, araya askerlik de girecekti, ve zaten Fenerbahçe maçından sonra alınan 5 maçlık ceza istesem de Güney'den kalkıp maça gelmemi engelleyecekti.

Ama yine de o sezon boyunca gidebildiğim kadar maça gittim; en azından yasaklı olmayan Avrupa maçları için Sami Yen'e geldim. Sloven K., Sion, Helsingborg maçlarında yolumu İstanbul'a düşürmüştüm. Yaklaşık 2 senelik bir alışkanlığın-geleneğin sona erdiği maç kupada oynanan bir Denizlispor maçı olmuştu.

İlginç bir maçtı, ilginç bir şekilde Carrusca gol atmıştı ve ilginç bir şekilde Song penaltı kullanmıştı. Yine bir kasım ayıydı. O gün maça gidemiyordum, bugün de gidemiyorum. Bugünkü neden ise oldukça komik; 10 Kasım; şu anda evlerinde kaldığım akrabalarımın doğumgünü.

Zamanında babamla ev taşırken, babamı kamyonun yanında, kolilerle başbaşa bırakıp Ç.Rizespor maçına gitmişliğim vardı. Bodrum'dan defalarca 800 km yol tepip Gençlerbirliği maçı için gelmişliğim vardı. Veya bunlar gibi hayati önemden bir alt derecede önem taşıyan günlerde tercihim hep Sami Yen olmuştu. Aslında bu gün de gidebilirdim ama ileride aleyhime delil olarak kullanılmasına değecek bir Galatasaray ortamı yok bugünlerde.

O 2 senelik seri aslında 4 sene de olabilirdi. Ama 2004-2005 sezonunun son maçında da tribünde değildim ve ilginç bir tesadüftür o maç da bir Denizlispor maçıydı. Tesadüf sayısı biraz daha artıyor, o maç yeni hocamız Hagi'nin o dönemindeki son maçıydı. Hasan Kabze, şapkadan tavşan çıkarmasından 1 sene evvel dizlikten şapka çıkarıyordu. O şapka daha sonra Özhan Canaydın'a hediye edilmiş.

Gitmediğim bu Denizlispor maçının tribün için ayrı bir önemi vardır aslında ama burada tekrardan dillendirmek istemiyorum. Bugün Hagi sahaya çıkarken tribündeki herkes hep bir ağızdan "I love you Hagi" diye bağırınca; ekran başında 2005 mayısını hatırlayacağız.

Galatasaray'ın kazandığı son Türkiye Kupası'nın mimarı olan Hagi, kupa yolculuğuna bugün başlıyor.

Hiç yorum yok: