Pazar, Mart 18

Baltalamak




- Üzülmüyorum.

- Hatta bu takımın 1 ay sonra bir daha Kadıköy'e gideceğini bildiğim için seviniyorum. Rahatım.

- Derbiden önce havaya giremedim. Bu maçtan sonra , play-off'taki maçın heyecanı şimdiden başladı.

- Kadıköy'de en son yenildiğimizde sene 2009'du.

- 70 dakika iyi oynadık da Elmander dışında vasat üstü topçumuz da yok aslında.

- Fenerbahçe'de en iyi adam Ziegler. Neden acaba? İpucu, Kazım?

- Sow ve Alex ne goller attı. Neyse bu sefer göte başa çarpan gol olmadı.

- Yine dakika 10 olmadan gol oldu, 20 olmadan fark 2 oldu.

- En son kim 2-0 öne geçip maçı alamamıştır derbide? Ben 98'de bir maç hatırlıyorum, Erol'un kırmızı gördüğü.

- Oyuna girenler Baros, Riera, Aydın.. Terim hocamda 150 kilo...

- Oyundan çıkanlar Stoch, Alex, Topuz.

- Kadıköy'de Galatasaray'ı yenemeyen Fenerbahçe teknik direktörü; Aykut Kocaman.

- "Fenerbahçe Yıkılmaz" tezahüratı söylenirken gelen Elmander golü.

- Dakika 18, sallasan sallasana mendilini...

- Emre Çolak'ın kariyerinin en parlak günleri iki Fenerbahçe maçı arası. Eskiye döndü artık.

- Bülent Yıldırım'ı sadece bu maç değil genel olarak beğenen var mı?

- Özgür Çek girecekti?

- Ah ulan Baros.

- Kadıköy golcüsü Hakan Balta

- Hakan'ın golünden sonra 10-15 saniye "hakem verdi mi, gol sayıldı mı, ne oldu?" diye düşünmemiz.

- Gol geliyorum demişti.

- #Deplasmanimadokunma

1 yorum:

AsperAstrum dedi ki...

yine selçuk önyargısı...