Cuma, Mart 23

Kiraz Mevsimi




Seneler önceydi. Tuncay Şanlı'yı gözüme kestirmiştim. İlginçtir o da gündüz oynanan bir Türkiye Kupası maçında Beşiktaş'a gol atmıştı. Güzel maçtı. Maçtan önce okulda "oğlum Tuncay var dikkat edin" diyip maç sonu "aha herif bildi" goygoyu. O maçta Türkiye Tuncay2ı daha çok tanıdı. Ondan sonra koptu gitti, ilgiler onun oldu. Gittiği yer ise Samandıra oldu.

Tuncay'ın bıraktığı boşluğunu Burak Yılmaz doldurdu. Topçu dedim, geliyor dedim, Beşiktaş aldı. Beşiktaş'ta ve diğer takımlarda çok eleştirilirken ben bu adam futbolcu dedim, bu sene rekora koşuyor.

Burak Yılmaz 2006'da Beşiktaş'a geçince bir boşluk daha oldu ama bu sefer uzun sürdü. 2008-09 sezonunda Ferhat Kiraz o boşluğu doldurdu. Karşıyaka ile yaşanan efsane sene. Takımın en golcü ismi, 20 yaşındaki sol açık Ferhat'tı. O sene ve sonrasında Süper Lig'e, İstanbul'a Bank Asya'dan çok adam gitti. Emenike'yi ayırırsak; ne Musa Çağıran, ne Rıdvan, ne Sezer Öztürk, ne Mehmet Batdal tutunamadı bir türlü (Gerçi Sezer'i biraz ayırmak lazım). Ferhat hepsinden daha kaliteli, bence. Beşiktaş'a golünü atınca hem sevindim hem üzüldüm.

Altyapıdaki hocasıyız sanki, biz niye mutlu oluyorsak. Gerçi millet cm'de keşfettiği topçu süperstar olunca neler yazıyor, bir Ferhat'a iki satır yazmışız çok mu? Ama üzüldüm de. Şimdi fiyatı artacak. Galatasaray ucuza kapasaydı iyidi. Şike olayları olmasa sene sonu kesin Fenerbahçe'deydi. Yine hala umudum var.

Ferhat Kiraz > Şakiri dediğimizde gülenler şu golü izlesin.

Bu arada iki gündür gazete okumadığım için bilmiyorum, iki Beşiktaşlı'nın belini kırıp, goldeki ortayı yapan Kenan Özer'in Beşiktaş altyapısından çıktığı yazıldı mı?

Belki o yazılmıştır. Ama bu kesin atlandı. Ortalayan Kenan, yükselen Aydın ve golü yazan Ferhat, üçü de çeşitli dönemlerde Karşıyaka forması giydi.


Hiç yorum yok: