Cuma, Mart 30

İflas




- Rivas maçı sezonun çöküşydü, derbide fikirler, planlar iflas etti.

- Bundan sonra yetkili ve etkili kişileri kurtaracak tek şey TBL. O da yeter mi bilmiyorum.

- Tarihin en pahalı kadrosu, kendi evindeki organizasyon, ve derbi yenilgisi.

- Üstelik öndeyken kaybedilen bir maç.

- Işıl 0 sayı, Birsel 17 sayı.

- Matoviç çok ilginç hatun. Takımımda olsun isterdim.

- Tamen büyük iş yaptı.

- Kübra bile iş yaptı.

- Sanırım seneye Esmeral bizde oynar.

- Taurasi hakkında neler düşünüyoruz?

- Taylor'a üzüldüm

- Ve insanlar Kübra Siyahdemir'i keşfetti.

- Tribünler hakkında konusmak lazım da olan biteni hiç bilmiyorum.

- Fenerbahçe tribünü daha kalabalıktı.

- Bizim tribünün az olma nedeni sezon geneliyle alakalı diye tahmin ediyorum.

- Daha bir de final serisi var, bitsin bu sezon.

Hiç yorum yok: